“Shooter” er en velproduceret og underholdende, men anonym og på alle måder ordinær thriller. Mark Wahlberg er karismatisk som altid i rollen som filmens ufejlbarlige helt, og filmen er da også spændende på den der gad-vide-hvordan-helten-denne-gang-giver-skurkene-tæsk måde. Ikke overraskende ser filmen godt ud på dvd, og lydsporet er også glimrende. Ekstramaterialet er ikke dårligt, men heller ikke ligefrem fantastisk. Hvis du er løbet tør for nybagte thrillere på reolen og har en forkærlighed for genren eller de medvirkende, så køb eller lej da trygt udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Kiksmann 16 år siden

Jeg syntes faktisk at filmen var ok, det er jo en action film, og der er intet nyt i den, det har der faktisk ikke været i den genre i et stykke tid.
Men hvorfor anmeldes den først nu, den kom da på markedet for over 2 mdr. siden.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#12 The Insider 16 år siden

#11, nej, den danske udgivelse er ikke engang én måned gammel. Grunden til, at den ikke blev anmeldt lige umiddelbart efter udgivelsesdatoen, er, at filmselskaberne ofte godt kan lide at sende deres udgivelser samlet, og derfor ankom den med et par nyere udgivelser (og derfor en smule forsinket).
War. War never changes.
Gravatar

#13 filmz-daff 16 år siden

Jeg elsker den film, forstår slet ikke stjernerne her...
Gravatar

#14 filmz-Jack Slater 16 år siden

#10.

Jeg er 100% enig. Jeg synes lige nøjagtigt at der er så mange kliceer at filmen bliver dårlig og der er heller ikke nok klicheer til at den bliver god. Helt klart 2/6.
Gravatar

#15 filmz-Sauron 16 år siden

Jeg synes den var habil underholdning - jovist var der en del klichéer, og han lod også sig selv gå i fælden lidt for nemt ("du skal planlægge et attentat på præsidenten"), men derudover var den faktisk spændende meget af tiden.
Ang. slutningen, hvor han dræber bagmændene, kan det så ikke tænkes, at han måske altid skulle se sig over skulderen, hvis han ikke skaffede dem ind i den næste verden én gang for alle? Sådan ser jeg det.

4* herfra
"Where are we going?" "Mexico."
"What's in Mexico?" "Mexicans."
Gravatar

#16 filmz-maxhh 16 år siden

#9

"og hvad sker der lige for hans hill-billy navn, Bobby Lee Swagger, kan det blive mere butch og redneck? "

Nu ér han jo søn af en State Trooper fra Blue Eye, Arkansas, så redneck er jo lige hvad han er... Bob er i øvrigt ikke en forkortelse af Robert, Earl og June Swagger døbte ham Bob Lee...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#17 filmz-maxhh 16 år siden

#15

I bogen ér fælden nu også væsentlig bedre sat sammen, og man forstår udemærket at Bob Lee lader sig lokke med...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#18 filmz-Tamilboy 16 år siden

Jeg syntes filmen var mega go!... har set den 3 gange nu :D...
Gravatar

#19 filmz-mcclane 16 år siden

shooter er en fed film
Gravatar

#20 filmz-sonny e 16 år siden

god action film...
ikke noget mesterværk men god underholdning. og jeg syns nu godt den kan klare at blive set mere ind en gang.
4/6

Skriv ny kommentar: