“Shooter” er en velproduceret og underholdende, men anonym og på alle måder ordinær thriller. Mark Wahlberg er karismatisk som altid i rollen som filmens ufejlbarlige helt, og filmen er da også spændende på den der gad-vide-hvordan-helten-denne-gang-giver-skurkene-tæsk måde. Ikke overraskende ser filmen godt ud på dvd, og lydsporet er også glimrende. Ekstramaterialet er ikke dårligt, men heller ikke ligefrem fantastisk. Hvis du er løbet tør for nybagte thrillere på reolen og har en forkærlighed for genren eller de medvirkende, så køb eller lej da trygt udgivelsen.
#11 Kiksmann 17 år siden
Men hvorfor anmeldes den først nu, den kom da på markedet for over 2 mdr. siden.
#12 The Insider 17 år siden
#13 filmz-daff 17 år siden
#14 filmz-Jack Slater 17 år siden
Jeg er 100% enig. Jeg synes lige nøjagtigt at der er så mange kliceer at filmen bliver dårlig og der er heller ikke nok klicheer til at den bliver god. Helt klart 2/6.
#15 filmz-Sauron 17 år siden
Ang. slutningen, hvor han dræber bagmændene, kan det så ikke tænkes, at han måske altid skulle se sig over skulderen, hvis han ikke skaffede dem ind i den næste verden én gang for alle? Sådan ser jeg det.
4* herfra
"What's in Mexico?" "Mexicans."
#16 filmz-maxhh 17 år siden
"og hvad sker der lige for hans hill-billy navn, Bobby Lee Swagger, kan det blive mere butch og redneck? "
Nu ér han jo søn af en State Trooper fra Blue Eye, Arkansas, så redneck er jo lige hvad han er... Bob er i øvrigt ikke en forkortelse af Robert, Earl og June Swagger døbte ham Bob Lee...
Mvh
MaxHH
#17 filmz-maxhh 17 år siden
I bogen ér fælden nu også væsentlig bedre sat sammen, og man forstår udemærket at Bob Lee lader sig lokke med...
Mvh
MaxHH
#18 filmz-Tamilboy 17 år siden
#19 filmz-mcclane 17 år siden
#20 filmz-sonny e 16 år siden
ikke noget mesterværk men god underholdning. og jeg syns nu godt den kan klare at blive set mere ind en gang.
4/6