“Shooter” er en velproduceret og underholdende, men anonym og på alle måder ordinær thriller. Mark Wahlberg er karismatisk som altid i rollen som filmens ufejlbarlige helt, og filmen er da også spændende på den der gad-vide-hvordan-helten-denne-gang-giver-skurkene-tæsk måde. Ikke overraskende ser filmen godt ud på dvd, og lydsporet er også glimrende. Ekstramaterialet er ikke dårligt, men heller ikke ligefrem fantastisk. Hvis du er løbet tør for nybagte thrillere på reolen og har en forkærlighed for genren eller de medvirkende, så køb eller lej da trygt udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 frygtl0s 16 år siden

Man skal ikke lave den fejl at komme til at se den mere end en gang... Jeg så den første gang og kunne godt se alle kliché'erne men det var okay da det jo bare er en actionfilm, men år man ser den anden gang er det helt forfærdeligt(jeg var et sted hvor de viste den)
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Filmens Slutning er meget skuffene, det er lidt som om den sagtens ku ha været undværet, men så ville Amerikanerne nok ha brokket sig gevaldigt.

Det ville ha virket bedre synes jeg, hvis bare Han havde været nødt til at acceptere udfaldet af hele sin sag, i stedet for til allersidst at Myrde dem alle sammen, men ikke noget jeg ikke havde set komme på lang afstand.

En ok popcorn film er vel det jeg vil kalde det
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 mimic 16 år siden

Synes den var lige lovlig lang, halvkedet mig nogle enkelte gange i filmen men ellers fin nok leje film, ik noget jeg ville købe.
Gravatar

#4 filmz-Is 16 år siden

Jeg synes da da var en ok film.
Selvfølgelig skal man ikke håbe på noget nyskabende, fordi det er alt i alt en typisk actionfilm, men underholdningen er der...
Gravatar

#5 moulder666 16 år siden

Enig i stor set alt der er blevet sagt her og i anmeldelsen...totalt run-of-the-mill action, hvor Wahlberg da egentlig spiller ok...og så heller ikke en pind mere!

Det eneste er, at anmelderen mener, at Training Day er god, mens Tears of the Sun er middelmådig...hvor jeg så ville påstå, at Training Day er pot-ringe og Tears of the Sun er ret så god... men god anmeldelse anyways!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 x marks the spot 16 år siden

Er der nogen der ved, hvad der er sket med Danny Glover siden han taler så utydeligt nu? Han læsper lidt eller lignende...??
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#7 Bohemian 16 år siden

#6

Lagde jeg faktisk også mærke til
Free in serenity.
Gravatar

#8 HonoDelLoce 16 år siden

#6+#7 - i tror ikke det var en del af rollen ? :)

Angående filmen, så synes jeg nu, at det var en ganske habil action-film, omend lidt Rambo-agtig til tider (it's said he killed 70% of them, and the rest fled :D ) og lidt halv-lumre forklaringer..

#2

Man finder jo rimeligt hurtigt ud af, at han er lidt af en vendetta-dude, da man hører om ham, han havde opsøgt og dræbt efter episoden i starten af filmen - i øvrigt en del af historien, jeg gerne ville have hørt lidt mere om :D


Og så er jeg i øvrigt helt imponeret over så godt filmen så ud efter at have været igennem 1080i-opskaleringen på min samsung something something afspiller :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 filmz-vassago 16 år siden

#8: og hvad sker der lige for hans hill-billy navn, Bobby Lee Swagger, kan det blive mere butch og redneck?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 icetea 16 år siden

Kedede mig umenneskeligt meget under filmen :( synes overhovedet ikke den var spor spændende. Plejer ellers ikke at have noget imod sådanne actionfilm som denne. Men den får 2/6

Skriv ny kommentar: