“Shooter” er en velproduceret og underholdende, men anonym og på alle måder ordinær thriller. Mark Wahlberg er karismatisk som altid i rollen som filmens ufejlbarlige helt, og filmen er da også spændende på den der gad-vide-hvordan-helten-denne-gang-giver-skurkene-tæsk måde. Ikke overraskende ser filmen godt ud på dvd, og lydsporet er også glimrende. Ekstramaterialet er ikke dårligt, men heller ikke ligefrem fantastisk. Hvis du er løbet tør for nybagte thrillere på reolen og har en forkærlighed for genren eller de medvirkende, så køb eller lej da trygt udgivelsen.
#1 frygtl0s 17 år siden
#2 elwood 17 år siden
En ok popcorn film er vel det jeg vil kalde det
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 mimic 17 år siden
#4 filmz-Is 17 år siden
Selvfølgelig skal man ikke håbe på noget nyskabende, fordi det er alt i alt en typisk actionfilm, men underholdningen er der...
#5 moulder666 17 år siden
Det eneste er, at anmelderen mener, at Training Day er god, mens Tears of the Sun er middelmådig...hvor jeg så ville påstå, at Training Day er pot-ringe og Tears of the Sun er ret så god... men god anmeldelse anyways!
#6 x marks the spot 17 år siden
#7 Bohemian 17 år siden
Lagde jeg faktisk også mærke til
#8 HonoDelLoce 17 år siden
Angående filmen, så synes jeg nu, at det var en ganske habil action-film, omend lidt Rambo-agtig til tider (it's said he killed 70% of them, and the rest fled :D ) og lidt halv-lumre forklaringer..
Og så er jeg i øvrigt helt imponeret over så godt filmen så ud efter at have været igennem 1080i-opskaleringen på min samsung something something afspiller :D
#9 filmz-vassago 17 år siden
#10 icetea 17 år siden