Dramatiske situationer som denne er med til at skabe spændingen, men er også set før. Det er der et par ting i denne film som er, men nyskabelsen – og karakteristisk for Shyamalans film – er at det her ses indefra hos én familie. Det paranormale og overjordiske bliver derved bragt ned i menneskehøjde – og uden at tabe pusten. Spændingen er i højtryk hele filmen igennem.
#11 filmz-vassago 22 år siden
#12 filmz-Munk 21 år siden
Han kommer iværtfald igen i Indy 4
- Steve Carell
#13 filmz-Darkxs 16 år siden
#14 El vez 16 år siden
Genså filmen forleden og den er stadig glimrende. Ikke hans bedste, men langt over metervarerne der spyttes ud af hollywood både hvad gælder gysere og science fiction.
#15 Åkepool 16 år siden
#16 filmz-Liou 16 år siden
Enig... synes absolut heler ikke den på nogen måde er dårlig lavet, bevars jeg har set flottere film men mindre kan gøre det og stemning det har den. Den er ikke ligefrem uhyggelig men så igen... jeg er rimelig kræsen og der skal en del til før jeg skider en marsmand.
#17 filmz-Liou 16 år siden
Ja det skal man passe på med... det fik jeg en del tæv for... eller var det fordi jeg lyn anmeldte 20 forskelige film samme dag? nå pyt det ser ud til jeg er blevet tilgivet.
#18 El vez 16 år siden
Grunden til brokkeriet skyldes at mange (især nyere) brugere hopper ind på en masse anmeldelsestråde for at skrive "Fed film, 5/6" eller "Johnny Depp er baar ZÅ lækker!!1", uden yderligere begrundelse eller sammenhæng, så når en hyppig bruger ser en potentiel favoritdiskussion dukke op på listen igen med sådan et indlæg, er det nemt at blive vrissen :)
Så længe der bliver argumenteret godt eller tilført til tråden, som her, bliver det som regel ikke taget ilde op.
Og velkommen til iøvrigt :)
#19 El vez 16 år siden
I relation til videoen fra børnefødselsdagen blev den jo (har glemt sammenhængen) sammenlignet med den klassiske [url= video[/url], hvilket er godt set - den har helt samme spooky feel og bevægelserne minder også meget om hinanden, så det kunne godt være det har været en af Shyamalans inspirationskilder.
#20 chandler75 16 år siden