Niveauet er ellers rigeligt lavt: Her er nok sæd-, bæ- og urinjokes til at holde selv Mike Myers underholdt, men det hjælper alt sammen ingen verdens ting, når de er leveret med en så ringe timing og forståelse for, hvordan humor opbygges. Selv vittigheder, der burde være sikre hits, rammer forbi målet, og man sidder tilbage i dyb kedsomhed, mens alle de vante klicheer strømmer mod èn i uopfindsom indpakning.

Fortællingen halter utallige steder, og lavpunktet indtræffer, da Cukic hopper i poolen i filmens klimaks uden anden synlig årsag, end at den slags plejer man at gøre i sådan nogen scener. Inden da er filmen dog for længst druknet, og man sidder blot tilbage og længes efter slutningen. Det kan derfor heller ikke undre, at Lasse Spang Olsen ikke ønsker at have sit navn på “Simon & Malou”. Hvis jeg havde stået bag denne rædsomme film, ville jeg også længes tilbage efter nogle eksploderende biler.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 wimmie 14 år siden

Ingen chancer her :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12 filmz-Thomas 14 år siden

Udvid jeres horisont en smule og se hvad folk som FAKTISK har set den siger. Min kæreste hun har lige fundet bare disse første:

http://24.dk/user/pia%20cramer/perma/2009/10/22/Fi...
og
http://www.lady-logen.dk/?p=1867

Så for alle jer ikke snævertsynede der har lyst til en sjov aften - SE DEN
Gravatar

#13 Nicki52 14 år siden

#12
Glæder mig til de store blade anmelder den i morgen. Jeg plejer at være enig med bt og se&hør. Men ikke EB.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14 chandler75 14 år siden

Her er nogle andre anmeldelser: http://filmz.dk/film/simon-og-malou
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 Åkepool 14 år siden

#2 - Du har så evigt ret med "Den sorte Madonna". Det er en af det mest ringe danske film jeg har set i lang tid.

#8 - Fordi der er mange der ser den, gør det den jo ikke på nogen måde bedre. Det viser bare hvor nemt folk lader sig imponere.

Jeg vil undlade at udtale mig om filmen, indtil jeg har set den, hvilket jeg nok skal gøre en dag, når man kan få den for 25,-
Men traileren er sguda så røvsyg at man skulle tro det var løgn. Og hvad er der lige gået galt for Novotny? Det var 2 store fejl, næste gang er det 3 strikes and out.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16 Nicki52 14 år siden

Åkepool (15) skrev:
Jeg vil undlade at udtale mig om filmen, indtil jeg har set den, hvilket jeg nok skal gøre en dag, når man kan få den for 25,-
Men traileren er sguda så røvsyg at man skulle tro det var løgn. Og hvad er der lige gået galt for Novotny? Det var 2 store fejl, næste gang er det 3 strikes and out.

Det er den da ikke. Den ser sjov ud, og filmen bliver vist anderledes end traileren. Kan du sige hvad de to fejl er.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#17 wimmie 14 år siden

#16

Det er jo en smagssag - Jeg synes også traileren så dødssyg ud og fyldt med klicheer.
Jeg tror at med to fejl, dér mener han at Novotny har lavet 2 dårlige film nu...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18 filmz-Thomas 14 år siden

Jävla danskara! HELT I TOP LIGE I ØJET ANMELDELSE fra Information. Dette er netop en film der kan lige det. Underholde. Og prøver ikke at være mere.

http://www.information.dk/213550
Gravatar

#19 Yoda 14 år siden

#18

Selvom den underholder, selvom den ikke prøver på andet end at underholde, så er det jo ikke ensbetydende med, at alle skal falde i svime over den. Personligt - og det vil det jo altid være - har jeg lige så lidt lyst til at gense filmen, som jeg har lyst til at stikke snuden i en nylagt hundelort.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#20 Nicki52 14 år siden

Thomas (18) skrev:
Jävla danskara!

Ernst-Hugo Järegårds replik fra "Riget".
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: