Niveauet er ellers rigeligt lavt: Her er nok sæd-, bæ- og urinjokes til at holde selv Mike Myers underholdt, men det hjælper alt sammen ingen verdens ting, når de er leveret med en så ringe timing og forståelse for, hvordan humor opbygges. Selv vittigheder, der burde være sikre hits, rammer forbi målet, og man sidder tilbage i dyb kedsomhed, mens alle de vante klicheer strømmer mod èn i uopfindsom indpakning.
Fortællingen halter utallige steder, og lavpunktet indtræffer, da Cukic hopper i poolen i filmens klimaks uden anden synlig årsag, end at den slags plejer man at gøre i sådan nogen scener. Inden da er filmen dog for længst druknet, og man sidder blot tilbage og længes efter slutningen. Det kan derfor heller ikke undre, at Lasse Spang Olsen ikke ønsker at have sit navn på “Simon & Malou”. Hvis jeg havde stået bag denne rædsomme film, ville jeg også længes tilbage efter nogle eksploderende biler.
#1 Yoda 15 år siden
#2 Petrescu 15 år siden
Men det er så to strikes for den gode Novotny, der ikke var alt for heldig med den jammerlige "Den Sorte Madonna".
#3 Kruse 15 år siden
#4 Yoda 15 år siden
Jeg stod af, da Birthe Neumann begyndte at lege med automatvåben ...
#5 MuManden 15 år siden
#6 wimmie 15 år siden
#7 thomas040 15 år siden
#8 filmz-Thomas 15 år siden
#9 Highland Park 15 år siden
#10 Nicki52 15 år siden
Der var jeg også. Jeg sad på anden række. Det var svært at få billetter. Men hvis Julefrokosten får to stjerner, er det fandme dårligt anmeldt. Simon & Malou er 100 % bedre end Julefrokosten. Simon & Malou er bedre end Den sorte Madonna. Syntes I skal give den en chance.