“The Simpsons Movie” var langtfra sidste års værste filmoplevelse, men det var formentlig den mest skuffende. Filmen var angiveligt i produktion i årevis, men alligevel er slutresultatet enormt ujævnt, og filmen når på ingen måde tv-seriens bedste episoder til sokkeholderne. Fans bør dog seriøst overveje at anskaffe sig “The Simpsons Movie” på Blu-ray. Transferet er fuldstændig ufejlbarligt, og lydsporet er glimrende. Man kunne godt have ønsket sig lidt mere ekstramateriale, men især de to medfølgende kommentarspor er interessante.
#1 Killkaj 16 år siden
#2 filmz-viras 16 år siden
#3 elwood 16 år siden
hehe genialt det med at de faktisk pauser filmen undervejs, jeg har tit set en scene i en film, hvor jeg ventede på komentar sporet sku sige noget om den, men så springer de fluks videre fordi nu vises der en hel anden scene i filmen.
Glæder mig til at få hørt kommentar sporet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 HonoDelLoce 16 år siden
Men - kunne godt tænke mig at vide hvor mange gange hr Insider havde set filmen inden denne anmeldelse ;)
#5 The Insider 16 år siden
#6 HonoDelLoce 16 år siden
Hehe, ja, det fandt jeg også lige ud af :D
Jeg huskede fuldstændig forkert, da jeg erindrede en højere given karakter :)
Men det er kaduffo der har god smag, kan jeg se :D
#7 The Insider 16 år siden
#8 filmz-Liou 16 år siden
Jeg er enig med dig i at filmen på ingen måde er bare nær TV Seriens bedste afsnit men når det er sagt synes jeg faktisk at det er noget af det alder bedste fra Simpsons i årevis... Sæson 17 og Sæson 18 er nogle af de på alle måder dårligste The Simpsons sæsoner nogensinde og jeg frygter det værste for den 19, så for mig at se var The Simpsons Movie et positivt bekendskab og et tegn på at Groening og Co. stadig kan finde ud af at lave The Simpsons.
#9 elwood 16 år siden
Blandt andet et afsnit om Homer med Hukommelses tab er virkelig genialt skruet sammen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmkorn.dk 16 år siden