Vi kan glæde os over en glimrende præsentation af filmen, og “Sin City” er et sikkert køb hvis man har den mindste interesse for genren. Desværre byder dvd’en ikke på noget nævneværdigt ekstramateriale.
Vi kan glæde os over en glimrende præsentation af filmen, og “Sin City” er et sikkert køb hvis man har den mindste interesse for genren. Desværre byder dvd’en ikke på noget nævneværdigt ekstramateriale.
Skriv ny kommentar:
#31 18 år siden
#32 filmz-712 18 år siden
Matrix Bullet-Timer + Sin City = Max Payne
#33 elwood 18 år siden
He was trying to buy more sand for his hour glass. I wasn't selling any.
They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was all over. The storm seemed to lose its frenzy. The ragged clouds gave way to the stars above.
#32 hmm skal vi til at diskutere hvem der kom først med slow-mo effekten 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#34 18 år siden
#35 filmz-712 18 år siden
#36 filmz-Don Drift 18 år siden
#37 filmz-Scarface 18 år siden
#38 filmz-cballi1 18 år siden
Et lille minus til den dobbelthandling der spilles i filmen. Ellers er det helt klat en film jeg kan anbefale.
#39 elwood 18 år siden
glæder mig til den næste i rækken, hvor vi sku komme til at se ham før han får lavet sin plastik kirugi.
Men ja filmen er fed, og det er som om Rodriguez har taget selve serien og "bare" animere den, jeg blev hvertfald overrasket hvor meget filmen læner sig op af serien.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40 Yossarian 18 år siden
Den er også købt i London