Vi kan glæde os over en glimrende præsentation af filmen, og “Sin City” er et sikkert køb hvis man har den mindste interesse for genren. Desværre byder dvd’en ikke på noget nævneværdigt ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

#31 18 år siden

Hmm er jeg den eneste der synes den film ligner computerspillet "Max Payne" ekstremt meget?. Dermed ikke sagt den er dårlig hehe.. Faktisk en af de bedste film jeg længe har set.
Gravatar

#32 filmz-712 18 år siden

Max Payne har fået en del inspiration fra Sin City tegneserierne som blev skrevet før Max' eventyr.

Matrix Bullet-Timer + Sin City = Max Payne
Gravatar

#33 elwood 18 år siden

Sam Lake manden bag Max Payne skriver også monologer der minder meget om Sin City, så det kan sagtens se hvor han har inspirationen fra 8-)

He was trying to buy more sand for his hour glass. I wasn't selling any.

They were all dead. The final gunshot was an exclamation mark to everything that had led to this point. I released my finger from the trigger. And then it was all over. The storm seemed to lose its frenzy. The ragged clouds gave way to the stars above.

#32 hmm skal vi til at diskutere hvem der kom først med slow-mo effekten 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

#34 18 år siden

#32 okay vidste jeg så ikke :P men stadig en slående lighed ^^
Gravatar

#35 filmz-712 18 år siden

#33 - Nej da! Matrix var langt fra den første, men vil da påstå at de var de første som blev "verdenskendt" på det. Men forbeholder mig retten til at have ret indtil jeg ikke har det mere. :)
Gravatar

#36 filmz-Don Drift 18 år siden

Sehr gut film, den kan jeg varmt anbefale til alle der kan li' en god fortælling og en særpræget film.
"Sideways, all days!"
Gravatar

#37 filmz-Scarface 18 år siden

Jeg nåede ikke at se den i biografen da den gik så jeg skal anskaffe mig DVD-udgivelsen.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#38 filmz-cballi1 18 år siden

Jeg giver filmen 5 stemmer. Uden at have kigget nærmere på ekstramateriallet kan jeg roligt sige at det er en af de bedre film jeg har set i lang tid. Det er en kanon måde at instruktøren har valgt at filme på med de sorte/hvide farver. Hoevdpersonen er også en hård negl og det er fedt at se hvordan han bare hærger og smadre alt og alle i vejen.

Et lille minus til den dobbelthandling der spilles i filmen. Ellers er det helt klat en film jeg kan anbefale.
Gravatar

#39 elwood 18 år siden

dobbel handling?, det er flere historier som er vævet ind i hinanden, kan nu også godt li Dwights historie.

glæder mig til den næste i rækken, hvor vi sku komme til at se ham før han får lavet sin plastik kirugi.

Men ja filmen er fed, og det er som om Rodriguez har taget selve serien og "bare" animere den, jeg blev hvertfald overrasket hvor meget filmen læner sig op af serien.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 Yossarian 18 år siden

Jeg har ikke Trailere på min.
Den er også købt i London

Skriv ny kommentar: