“The Skeleton Key” er en forholdsvis banal og konventionel gyser. Men filmen er både flot, velspillet og dejlig skræmmende og uforudsigelig. Heldigvis foretrækker filmen veliscenesat gys frem for påklistrede chokeffekter, hvilket er enormt forfriskende at opleve i disse dage. HD-DVD’ens transfer og lydspor er svært at sætte en finger på, og ekstramaterialet er heller ikke værst. Hvis man holder af filmen, er skiven et must, og hvis man holder af genren, bør man i det mindste overveje at leje den.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skobbolop 16 år siden

en overset perle

blev virkelig positivt overrasket over denne film

5/6
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#2 chandler75 16 år siden

Rimelig stemningsfuld - jeg husker bl.a. det med den pladespiller som ret skræmmende.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 NightHawk 16 år siden

Lyder til at være ret god.

Har aldrig fået set den, og jeg er ellers ret vild med den her type thrillers, så den ryger på bestillingslisten til næste måned.

Fedt at der også er inkluderet kommentarspor på denne film. Det var helt klart en ting jeg savnede på den genresammenlignelige The Return's udgivelse.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#4 icetea 16 år siden

Jeg synes nu mere at den var lidt underlig :) Men husker den som udemærket. 3/6
Gravatar

#5 filmz-D Phat 16 år siden

helt enig med jer alle
Gravatar

#6 Zabriskie 16 år siden

Det er utroligt sp mange HD-anmeldelser der kommer lige nu hvor formatet bliver spået til at have tabt krigen.
Le temps détruit tout
Gravatar

#7 The Insider 16 år siden

#6, sådan går det, når HD-DVD selskaberne glædeligt sender os skiver, mens Blu-ray selskaberne er afventende :-)
War. War never changes.
Gravatar

#8 HonoDelLoce 16 år siden

#7

Ja, de fandens kiss-ups.. ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: