Filmen er instrueret af Raja Gosnell, der tidligere har smølfet så elendige sager som “Big Mommas House”, “Scooby-Doo” og “Beverly Hills Chihuahua”. Her demonstrer han en lige så komplet mangel på indsigt i, hvordan man smølfer en god film, og ikke overraskende er den smølfet til med tis og pølle-vitser af den dårligste slags. Det er i det hele taget en deprimerende affære at overvære “Smøferne”, hvor selv de kære blå er berøvet enhver smølfecharme og i stedet fremstår som nogle umådeligt belastende og irriterende størrelser. Man sidder tilbage med en umådelig lyst til at få opklaret den ældgamle smølfegåde: Hvilken farve bliver en smølf egentlig, når man kvæler den?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 doctor doom 13 år siden

Min datter på 3 var med min kone inde at se den, og den lille var lykkelig. Min kone er glad hvis min datter er glad. Men er man over 8-9 år og går ind og ser sådan en film, så er man vist også selv ude om det. I målgruppen 3-9 opfylder den vel sit formål udmærket, no more no less.
Gravatar

#72 doctor doom 13 år siden

#70. Der er ikke noget der hedder "lyder det til". Det er en mutantdatter af "lyder det som om" og "lader det til". MUHAHAHAHA!!!
Gravatar

#73 Djarnis 13 år siden

#52 Anmelderen anmelder denne film ud fra filmens egen præmis. Han har vurderet oplevelsen som en rigtig dårlig børnefilm. At han så har valgt en mere useriøs tilgang kan jo undskyldes med filmens i forvejen ganske ringe kvalitet.
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#74 Collateral 13 år siden

doctor doom (72) skrev:
#70. Der er ikke noget der hedder "lyder det til". Det er en mutantdatter af "lyder det som om" og "lader det til". MUHAHAHAHA!!!

Sjovt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#75 Lars.dk 12 år siden

De første 10 var det eneste der var noget værd.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: