“Spider-Man 2.1” byder på 8 minutters nye optagelser, som hverken gør filmen bedre eller værre. Der er stadigvæk tale om en utrolig underholdende, uhyre gennemført og endda rørende superheltefilm, som både finder tid til at imponere via storstilede actionscener og sine mange intime, følelsesladede momenter. Transferet er imponerende, lydsporet er et af årets bedste, og så er der en del, men ikke just masser af godt ekstramateriale. Alligevel henvender udgivelsen sig primært til folk, der endnu ikke har set eller købt “Spider-Man 2”, eller fans, som bare må og skal eje alt, der har med den populære superhelt at gøre.
#21 Patriarch 17 år siden
#22 filmz-Joseph_Hahn92 17 år siden
Sorte Dragtre Var Stjærkere end De Røde!!!,
Cool Man
#23 thomas040 17 år siden
#24 Bony 17 år siden
#25 filmz-gofferoffer 17 år siden
Efter en hård dag med eksamen er sådan en kommentar der guld værd :-D
#26 filmz-Kragmose 17 år siden
Og så i quote :S
#27 filmz-Louise-her 17 år siden
Alt i alt elsker dem. og kan ikke vente med at se 3'eren igen - efter at ha' set den til præmieren:)
Har forresten Spider-Man, Spider-Man2 og Spider-Man 2.1 . Hvis nogle skulle spørge? hah ;)
#28 dolphinfriendly 17 år siden
#29 Slettet Bruger [3677280679] 17 år siden
Endvidere så er der også nogle gode dele af X-men-filmenen som jeg faktisk synes godt om, dog langt fra det hele.
Så der er bestemt nogle Marvel film jeg synes godt om. Dog er Spiderman 1 og især 2 absolut ikke i nærheden af at være film jeg kan lide.
#30 wiseguy 17 år siden