“Spider-Man” er en underholdende sag og gør sig udmærket i hjemmebiografen, selvom at udgivelsen efterhånden har et par år på bagen. Billede og lyd er set bedre men ellers ganske tilfredsstillende, og tager man i betragtning hvor billigt 2-disc sættet nu kan købes for i butikkerne, gør det ikke så meget, at kvaliteten af ekstramaterialet generelt er skuffende. Udover denne Special Edition af filmen og den britiske Superbit DVD er der også netop udkommet en tredje “Deluxe Edition”, som indeholder tre skiver, hvoraf de to første er fuldstændigt identiske med dem der er anmeldt her. Ifølge flere “Spider-Man” fans retfærdiggører den tredje disc i pakken dog på ingen måde, at man punger ud for netop denne genudgivelse.

Læs mere om Spider-Man i Spider-Man: Tema og konkurrence.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skobbolop 19 år siden

er superbit udgaven vild?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#2 HeavyClaus 19 år siden

ja, er den?

Ved ikke helt...
Har den anmeldte udgave...
men ku godt tænke mig superbit eller 3 disc udgaven :S
NOgen forslag? Anbefalinger?
Gravatar

#3 Patriarch 19 år siden

Har i læst anmeldelsen... der får i jeres anbefaling
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 filmz-Kadann 19 år siden

Jeg har set R3 superbit-udgaven, og er ikke super-imponeret over billedet. Jeg har så ikke fået sammenlignet den direkte med min egen R2-udgave, men jeg mener at min R2-udgave er lidt pænere, men det er jeg så ikke 100% sikker på.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#5 El vez 19 år siden

Jeg har den nye UK 3-disc udgave, men selve præsentationen af filmen tror jeg er den samme som den i anmeldelsen. Jeg synes billedet står ganske udmærket, 5/6 herfra. Lyden derimod er ganske rigtigt ikke så imponerende hvad angår udnyttelse af surround, det havde nu været rart at få lidt flere effekter og naturligvis Danny Elfmans score ud af samtlige højttalere.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Jeg har 4 disc udgaven fra Australien - den er for fed :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 filt 19 år siden

Jeg har 3-disc Limited DVD Gift Set fra USA, med tegneserie, film cell, Stan Lee DVD og Romita tegning, se dén er for fed! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#8 filmz-Zikor4 19 år siden

Jeg har bare standard 1 disk versionen, har ikke lige fået den set endnu, men skal nok skrive når jeg får gjort det, hvad jeg syntes om den..
Gravatar

#9 DjBeau 19 år siden

Jeg har 18-disc udgaven med afskrabet hud fra Tobey Maguires ankel, snot-udtræk fra Sam Raimis mors næse og speciel limited acces code red area combo-track listing box. Se, dén er for fed!
What would Egon Olsen do?
Gravatar

#10 filmz-chris99 18 år siden

den er meget god jeg er fan af spider-man

Skriv ny kommentar: