Det kunne være sjovt at se Spielberg tage fat om nutiden. Han flygter altid. Til en alvorlig, men afviklet fortid, eller ind i fantasiens verden. “War Horse”, “Lincoln” og “Spioneres bro” giver i bedste fald en nå?-fornemmelse. Mr. Spielberg, riv din grundige skabelonmur ned. Byg noget nyt. Imens venter jeg med at gense “Spionernes bro”, til den udkommer på VHS.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Therewillbeblod 8 år siden

Well, giver anmelderen delvis ret.

Man bliver aldrig rigtig overrasket i denne film.

Men jeg vil dog mene at, for hvad det nu er, er dette en ganske god film. Der gives god tid og Hanks er kølig som altid.
Filmen kommer ikke i nærheden af "Munich", men er dog i min bog en af de bedre Spielberg film som er kommet de sidste 10 år.

"War Horse" og "Lincoln" (Daniel Day gjorde det fantastisk, men selve filmen var lidt for tung til mig) - er hvertfald langt mindre interessante i min bog.

Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Imens venter jeg med at gense "Spionernes bro", til den udkommer på VHS.......... VHS ligefrem, så ringe syntes jeg nu ikke at den var, til jeg vil vente til den komme på VHS :)
Gravatar

#3 doctor doom 8 år siden

Enig i karakteren. Spielberg kan sit håndværk med farver og stemninger, men filmen var kedelig og plottet uinteressant.

Skriv ny kommentar: