Kun få genrefilm formår at appellere så bredt som J.J. Abrams’ “Star Trek”. Historien har sine skavanker, men filmen beretter fortællingen om rumskibet Enterprises første eventyr med en uimodståelig blanding af humor, romantik og storladent drama. Ensemblet er slet og ret eminent, og æstetisk er “Star Trek” omtrent så fuldendt, som en Hollywood-blockbuster kan være. Dvd’ens AV-præsentation er en af årets bedste, men det er en skam, at disken ikke huser mere ekstramateriale. Fans bør opstøve filmen på Blu-ray, som er spækket med ekstramateriale. Alle andre bør erhverve dvd’en – ja, selv jer, der slet ikke kan døje Star Trek.
Se Filmz’ eksklusive video-interview med J.J. Abrams og filmens skuespillere.
Skriv ny kommentar:
#11 Tylerdurden 14 år siden
http://clarinetteblog.net/wp-content/uploads/2009/...
#12 filmkorn.dk 14 år siden
#13 Tylerdurden 14 år siden
Jeg kan ikke få det pis til at virke! :-(
Copy+paste...
#14 loki 14 år siden
- tekno-poppet på den helt forfærdentlige måde
- elendige, endimensionelle skuespillerer
- rædderligt manuskrift/replikker
- latterlig forceret - forsøg - på humor
- og elendigt overordnet plot (fukn hate time travel)
1/6
#15 filmz-Megan Fox 14 år siden
Men efter at have læs den her anmeldelse ville jeg faktisk give anmelder ret i den skal ha 5/6 for som anmelder skriver så gav den mig en mulighed for at komme ind i Star Trek universet på en nem måde og jeg blev da også underholdt :D
Spoiler-advarsel indsat af admin
#16 Lord Beef Jerky 14 år siden
#17 filmkorn.dk 14 år siden
Skide sjov?!
I mine øjne er det infantil humor hele vejene igennem:
Ha ha, se hans hånd er hævet så den ligner Mickey Mouse's.
He he, han taler med en sjov russisk accent, som alle misforstår.
He he, han taler med en sjov skotsk accent, som lyder så skæg.
Booooring!
Jeg er fandme forundret over at folk ikke stiller større krav. Star Trek er i mine øjne en film for børn. Det synes jeg sku ikke den gamle film-serie var.
#18 Lord Beef Jerky 14 år siden
#19 Frederik 14 år siden
JJ er gud i mine øjne :)
#20 The-new-meister 14 år siden
Min var er voksede op med de gamle serier så han sad bare og grinede af at de brugte så man elementer fra de gamle serier af:)
5/6 her fra:)