Det er lykkes Justin Lin at gøre noget nyt med “Star Trek”. I forhold til J.J. Abrams. For i virkeligheden er “Beyond” bare en tilbagevenden til den oprindelige ånd, hvor der blev trekket rundt blandt planeter og stjerner. Det er ud at se med Kirk og Spock på ryggen af gamle motorcykler til lyden af Beastie Boys. Og ikke mindst en morale om, at rigtige venner vinder til sidst.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Star Trek fever 7 år siden

Stetso-G (10) skrev:
#8 og #9
Det er så præcis det, jeg mente. Rodenberry havde gode idéer, men han var ikke nødvendigvis særlig god til film.

De seneste film er noget mere seværdige end de gamle i serien. Og med noget bedre skuespil.


Det er jo så smag og behag. Jeg vil noget hellere se f.es First Contact end de nye film. Bedre skuespil? Den må stå for egen regning. Patrick Stewart, f.eks, giver stadigvæk baghjul til de nye skuespillere.

Man kan sige at Kris Pine er bedre end Shatner. men så er det vist også det
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#12 Stetso-G 7 år siden

#11 Patrick Stewart giver stadigvæk ALLE baghjul. Og Brent Spinner er også ret sej. Men Frakes giver mig gåsehud med hans subpar skuespil. Og skal jeg være helt ærlig, så har jeg ikke set de nyere konstellationer af Star Trek siden DS9, så der kan selvfølgelig være guldklumper gemt der.

Skriv ny kommentar: