Gravatar

#1 filmz-Raven_ 21 år siden

Er det bare mig eller sutter dansk ikke lidt for hårdt??
stjerneflådeskibet?????
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

LOL, jo det lyder ad h til... husker engang jeg så Star Trek på TVD2... på engelsk sagde de noget i retning af "the main computer is down" og på dansk stod der gu-hjælpe-mig "vores PC er kaput"!!!

ROFLMAO!!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-Yasw 19 år siden

Ja, så fik jeg lige set mig igennem første sæson.

Er vel generelt lidt mere positiv end anmelderen her. Synes ikke afsnittene er så dårlige som han gør det til. Jeg synes da jeg blev underholdt under dem alle, men det er måske fordi at det er første gang jeg ser mange af dem. Har heller ikke set nok af resten af serien til at kunne sammenligne kvaliteten. Så det kan da være jeg ændrer mening når jeg engang kommer igennem dem alle.
Men ja, som sagt kedede jeg mig da ikke under nogle af afsnittene, men kan da godt se at det ikke var mange af dem der udviste den store genialitet, og noget som man virkelig tænker over bagefter.

Nogle af afsnit jeg husker bedst x "Where No One Has Gone Before". Nok mest for tanken om at de kommer helt ud ved universets ende. Det er da en lidt interessant tanke, men meget er der vel heller ikke det.
"Conspiricy" var også ganske interessant, men taget i betragtning af hvor stort det må være at store hoveder i Fedorationen har været styret af parasitterne, synes jeg måske det blev behandlet lige overfladisk nok. Tror faktisk godt den ide kunne have fungeret som film.

Dokumentarerne var dog en lidt blandet oplevelse. Ja, der var nogle enkelte interessante oplysninger, men synes for meget af det virkede som reklame. Skuespillerne der sidder og fortæller om hvor gode venner de alle sammen er, hvor beærede de er over at være med, hvor dejligt det hele er og bla bla. Rosenrødt reklame. Den slags kunne man nu godt være foruden. Det mest interessante må nok være Memorable Missions, da det rummede flest sjove informationer.

Nåh, men det var den boks. One down, six to go :D
Gravatar

#4 Hitman Zeus 17 år siden

Det er godt nok laaaaaaaaaaaang tid siden jeg sidst så Riker uden skæg...
"You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?"

Skriv ny kommentar: