“Episode II” er måske en af de flotteste DVD-udgivelser nogensinde. Filmens flotte lyd- og billedside er i den absolutte top. Det skjuler dog ikke at filmen har en del fejl og mangler. Men en ting er sikkert: Hvis du kunne lide filmen i biografen, vil du helst sikkert også gøre det på DVD.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Zero 21 år siden

Har også lige fået dvd'en ind ad døren, og mine bange anelser mht. lydsiden på DVD'en viste sig heldigvis ikke at holde stik.. Simpelthen fænomenal lyd side, en af de bedste jeg har hørt endnu !!

Man kunne godt ønske sig at lyd manden fra dvd'en kunne give deres soundtrack lydfolk et lille kursus.. for til forskel fra dem, kan han sit kram !!
______________________________________________
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
Gravatar

#2 inflector 21 år siden

jeg syntes at det er skandaløst at give den 5 ud af 6 mulige, når du kun giver filmen 3. Filmen må sq være det vigtigste, der er ingen der køber en film på grund af ekstra materiale eller på grund af billedet.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 Michael Andersen 21 år siden

#2
Du har selvfølgelig fuldstændigt ret!

Jeg kom desværre til at skrive gennemsnitskarakteren i stedet for en karakter for helhedsindtrykket. Det er nu rettet til 4/6.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 inflector 21 år siden

fair nok :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 filmz-vassago 21 år siden

#1 Vi skal ikke ha' den diskussion igen - det er kun din CD der fejler noget.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 hmn 21 år siden

#5 men da jeg også har hørt cd'en nede ved zero så kan jeg bekræfte at der er SKOD lyd på soundtracket til EP I
Gravatar

#7 Michael Andersen 21 år siden

Så skal du bare høre det på mit anlæg, der lyder soundtracket i hvertfald ikke som skod!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 filmz-vassago 21 år siden

Vi kan saa konkludere at det maa vaere Zero's anlaeg der ikke spiller max :)

Den skive jeg har hoert fejler heller ikke noget, og jeg har hoert den hjemme og nede i Hifi-klubben.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 filmz-Zero 21 år siden

#8

Okay, smid "Across the stars" på og giv den noget sandal.. der er VILDT meget white noise på diskanten.. hvis du ikke kan høre det må du være døv eller også virker dine diskanter ikke.(vi har testet 3 forskellige cd'er på 5 forskellige anlæg)

Men anyway, nej der er ingen grund til at tage den diskussion igen.. jeg er bare glad for min dvd ikke lider under det samme problem som cd'en gør..
______________________________________________
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
Gravatar

#10 filmz-filmelskeren 20 år siden

Alle vi Starwars-fans, ved jo at filmene aldrig rigtigt tog sig af rigtige føleser.Det handler om underholdning i særklasse, det ved enhver, der ser filmene. Jeg har set både Episode 1 & 2 i biograffen og det har været fedt.
Glæder mig også til Episode 3.

P.S. Titelforslag: Last Days of the Jedi eller A Empire will rise.

Venlig hilsen Michael Larsen.

Skriv ny kommentar: