“Star Wars Episode III: Sith-fyrsternes hævn” leverer hvor den skal: Som det forventes af en “Star Wars” film, er der masser af action og sci-fi eventyr, men den har sandelig også følelsesmæssig gennemslagskraft. Samtidig lukker den hullet imellem de to trilogier på ganske nydelig facon. Ekstramaterialet på udgivelsen når ikke helt op på samme højde som de to forgængere, men til gengæld hører den rent teknisk til i den absolutte topklasse. Billede og lydside er noget nær perfekte. ”Impressive… most impressive!”
#31 filmz-Quak 19 år siden
#32 filmz-Exitium 19 år siden
Dokumentaren på dics 2, har den enorme fede, dokumemtar "The chosen one" Er der nogen der har fundet et easteregg?
#33 azathoth 19 år siden
#34 Slettet Bruger [2354667438] 19 år siden
Jeg har også haft problemer med dvd'en, ikke ligesom dit, min selve filmen på min begyndte at hakke inde i kapitel 9, og bliver ved i lidt tid.
Da jeg så fik den byttet til den jeg har nu, så alt ud til at virke, men desværre begynder den at hakke et par minutter, omkring der Anakin ankommer til Mustafar. Jeg skal nok have den byttet endnu en gang, og så håber jeg virkelig at den vil virke.
#35 filmz-Exitium 19 år siden
#36 mimic 19 år siden
#37 kill the bills 19 år siden
#38 kill the bills 19 år siden
#39 mimic 19 år siden
#40 kill the bills 19 år siden