Overall karakteren gælder i dette tilfælde kun “Imperiet Slår Igen”. Den samlede karakter for hele “Star Wars” boksen kan læses HER

Klik HER for at vende tilbage til oversigten over “Star Wars” anmeldelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 BN 19 år siden

det har du ret i, azathoth!

I det hele taget undrer jeg mig over, at kritikere som f.eks. ham der fra Politiken + visse hard core fans, kan hævde, at de tekniske og visuelle ændringer, Lukas har foretaget i 1997, forringer Star Wars-trilogien. Det er jo ikke ændret det mindste ved historien eller plottet.

Det kunne være sjovt at lade en af disse dedikerede fans af de gamle, uredigerede udgaver fra før 1997 (deriblandt Politikens anmelder), genfortælle handlingen fra den uredigerede Star Wars-trilogi overfor en person, der aldrig nogensinde har set filmene, og så efterfølgende lade denne person se de nye redigerede 2004-udgaver. ... Vedkommende vil ikke finde en eneste uoverensstemmelse mellem det han har fået fortalt og det som han får præsenteret på de nye DVD-udgaver.

Så Politikens anmelder vil komme til at stå med et forklaringsproblem.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Nemlig! Og nu vi er i gang, så lad os også lige farvelægge alt det gamle sort/ hvide lort, så det er til at holde ud at se på. Det ændrer jo ikke på "plottet"... eller noget.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#13 Zelle 19 år siden

#12 - Hvis du farvelægger en S/H film ændrer du jo på 100% af filmen... Her snakker vi jo 5-10% max...

Jeg vil sige at jeg bare er glad for at have fået SW på DVD endelig ;D og de egentlige 2 eneste ting jeg har noget specielt imod er 'Greedo shots first' og 'Hayden i ROTJ', og det er for mig lige til at leve med ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#14 filmz-Le Samouraï 19 år siden

"Hvis du farvelægger en S/H film ændrer du jo på 100% af filmen... Her snakker vi jo 5-10% max..."

Det er meget muligt. Det ændrer stadigt ikke på plottet - og det var ligesom dét, der var argumentet.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#15 Zelle 19 år siden

Jaaa, okay... jeg godtager det for nu ;DDD

Er for smadret til at modargumentere ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#16 azathoth 19 år siden

#15: Thats the spirit... jeg har også lært at man ikke skal diskutere med Le Samouraï... har stadig hovedpine i øjnene efter at have læst Hasselguff vs. Le Samouraï diskussionen på ANH anmeldelsen! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#17 Zelle 19 år siden

Lige præcis... Det holder ikke når jeg argumenterer med 2 linier, og han med 40, så har jeg jo 'næsten' tabt på forhånd ;D

#14 - Du er for god til at argumentere for dine meninger... Kan du så ikke bare lad være med at have en anden mening en min ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#18 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Hehe. Ordkløveri er mit speciale. Jeg glæder mig til, at jeg bliver gammel nok til at kunne gå med cardigan og slippers. Så kan jeg perfektionere mit image som forummets mavesure kværulant. :-)

(Faktisk er jeg en vældig flink fyr. Man skal bare klø mig lidt på maven eller give en kop kaffe, så bliver jeg fuldstændigt medgørlig.)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#19 Zelle 19 år siden

#18 - Ja, men hvis du så lige skriver din adresse så fed-ex'er jeg da lige en kop kaffe til dig ;DDD
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#20 filmz-Le Samouraï 19 år siden

#17 - Jeg skal nok prøve. Det er skam ikke fordi, at jeg absolut VIL være på tværs... ikke ret meget i hvert fald ;-)

Note to oneself: Always agree with Zelle.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: