Overall karakteren gælder i dette tilfælde kun “Imperiet Slår Igen”. Den samlede karakter for hele “Star Wars” boksen kan læses HER

Klik HER for at vende tilbage til oversigten over “Star Wars” anmeldelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-lars_hauritz 19 år siden

Fantastisk! Vores alle sammens 'Holy Grail' er blevet endnu bedre.
Gravatar

#2 McPeter 19 år siden

Kanon anmeldelse! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 filmz-Clone 19 år siden

Øh, Dolby Surround 2.0?? Der er da noget der lugter lidt ;)
Beige alert, beige alert! If I don't make it, tell my wife... hello.
Gravatar

#4 azathoth 19 år siden

#3: Ups ja... jeg har siddet og jongleret med både R1 og R2 versionerne, så der sneg sige lige en fejl ind! Det er hermed rettet, tak for oplysningen! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 morten300 19 år siden

lige et spørgsmål: jeg har aldrig rigtig fundet ud af hvem det er der skyder C-3PO i Bespin der hvor han hører en R2-enhed. Er det en stormtrooper eller en IG-88 enhed eller hva? stemmen lyder jo ikke som en stormtroopers.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#6 filmz-maz 19 år siden

#5: Det første han siger er jo han må advare dem mod stormtroopers, så jeg tror det er dem der nakker ham.
Gravatar

#7 McPeter 19 år siden

#5 - når han bliver samlet igen er det første mumlen han for ud noget med 'Stormtroopers - here?' og noget med at han må advare de andre... Men du har ret - stemmen lyder ikke sådan.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 azathoth 19 år siden

Det kunne være det var en officer der stod sammen med en gruppe stormtropper... who knows, men det ville forklare at stemmen er anderledes ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#9 filmz-Loft 19 år siden

Jeg læste lige kultur-sektionen i Politiken. De giver hele boxen 2/6 og siger at Lucas har ødelagt filmene med effekter og ved at klippe i det. :S
Gravatar

#10 azathoth 19 år siden

Hold da fast... hvis man synes det hele er ødelagt pga. af at mindre end 5% af filmenes spilletid er lidt anderledes, så er man godt nok smålig!

Disclaimer: IMHO, no offense, please don't de-activate me!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: