Overall karakteren gælder i dette tilfælde kun “Jedi-ridderen Vender Tilbage”. Den samlede karakter for hele “Star Wars” boksen kan læses HER.

Klik HER for at vende tilbage til oversigten over “Star Wars” anmeldelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Collateral 19 år siden

Sorry har set fejlene:
...MIN MENING bestemt ikke...
...jeg synes...

Sådan.. .
heh..
=)
Mark
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 filmz-the lord sauron 19 år siden

filmen er totalt fed it is that destiney
Gravatar

#13 filmz-mr.filmfreak 19 år siden

jeg synes det er lidt ærligt at man har valgt at Hayden Christensen skulle være med isteden for den ældre anikin skuespiller, så kunne man ligeså godt bruge Ewan McGregor som OBI wans spøgelse.
Gravatar

#14 The Duck 19 år siden

#13 HVAD!!!!!!! bruge Ewan McGregor istedet for Sir Alec Guiness, hvorfor?, du ser jeg jo den gamle Obi-Wan igennem hele den gamle trilogy. Synes overhovedet ikke man kan sammenligne en udskiftning af Anakin med en af Obi.....
Gravatar

#15 filmz-mr.filmfreak 19 år siden

Det kan man da, jeg ved da godt det er fordi man vil lave en forbinelse imellem de gamle og nye Film, men jeg mener det gør ikke filmen bedre , hvor Fedt er det at Luke ser spøgelset af sin Far hvor han er 23 årig ??? Frem for den aldre han dør i.
Gravatar

#16 Hasselguff 19 år siden

***Episode 3 Spoiler***

Lucas forklarer på kommentarsporet til ROTJ, at Anakin rent faktisk dør i ROTS. Han genoplives af kejseren som Darth Vader via forskellge mekaniske himstregimser. Men han har tilsyneladende været stendød først.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#17 filmz-mr.filmfreak 19 år siden

Hmm, ja okey, der er en del løse ender imellem de gamle og nye film, som vi må vente at få forklaret i episode 3, men jeg kan nu bedste lide den først skuespiller som spillede den ældre Anikin Skywalker. Er bare træt af at de gamle film bliver ændret hvergang de bliver udgivet
Gravatar

#18 filmz-moonbird 18 år siden

jeg elsker de scener med jaba the hut i hans private gemakker, der er bare et eller andet over det jeg elsker, der er da også noget helt specielt over Ewokerne der slår empirets kamp maskiner stort. jeg syntes det er en god ide at man ser hayden tilsidst i filmen som anakin men er det bare mig eller ser han ikke temelig ond ud?
I'm a woman, and i like action films with lots of blood and violence you got a problem with that!?
Gravatar

#19 JannikAnd 18 år siden

Nu er han jo heller ikke godheden selv. :)
Gravatar

#20 Slettet Bruger [4030786349] 18 år siden

#18 Et ord til dig; tegnsætning...

Skriv ny kommentar: