Overall karakteren gælder i dette tilfælde kun “Jedi-ridderen Vender Tilbage”. Den samlede karakter for hele “Star Wars” boksen kan læses HER.

Klik HER for at vende tilbage til oversigten over “Star Wars” anmeldelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Eyas 16 år siden

Star Wars er nok det værste bras der nogensinde er blevet lavet.

Selv hvis du keder dig helt vildt og ikke ved hvad du skal lave, vil det være en hel del sjovere og mere interessant at sidde og kigge ind i en hvid væg end at spilde sin tid med Star Wars.
Gravatar

#32 filmz-Whitetrash 16 år siden

31: Velkommen til Filmz, oh, du konstruktive menneske!

Hvis du går ned i Silvan, så har de lige nu tilbud på Flütex 5. Det er en super dækkende kvalitetsmaling fra Flügger. Køb en 10L spand og mal hele dit hessianbeklædte hjem tre gange. Så har du rigeligt med hvide vægge at se på, og så bliver du ikke fristet til at se Star Wars.

Husk for guds skyld at checke, at der står "hvid" på bøtten, for hvis du kommer hjem med en sort, så kan du godt blive depri i løbet af et par uger, og så sætter du måske Star Wars på alligevel.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#33 Bohemian 16 år siden

#32

LOL!
Free in serenity.
Gravatar

#34 filmz-Narniabæver 16 år siden

Jeg er enig #7.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#35 filmz-starwarsfan 15 år siden

det ser også meget bedre ud med hayden han er for sej
Gravatar

#36 Bohemian 15 år siden

Du har misforstået...JEG! er sej.
Free in serenity.
Gravatar

#37 filmz-General Grievous 14 år siden

Jeg kan godt se hvad anmeldereen mener med at starten er for lang, men filmen er stadig god nok til 5/6, og der er altså et eller andet helt galt hvis du ikke bliver lidt glad når Obi-Wan, Anakin og Yoda står foran Luke til sidst, selv om jeg fortrækker Shaw frem for Christensen.

Skriv ny kommentar: