Overall karakteren gælder i dette tilfælde kun “Jedi-ridderen Vender Tilbage”. Den samlede karakter for hele “Star Wars” boksen kan læses HER.

Klik HER for at vende tilbage til oversigten over “Star Wars” anmeldelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 El vez 19 år siden

"Jedi-ridderen Vender Tilbage" er en noget nyere film end episode 1...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 McPeter 19 år siden

Og "Dette understreges af de tuttenuttede Ewoks, der på trods af deres tørrelse er i stand til, at give stormtropperne kamp til stregen"

Er iøvrigt noget uenig med bedømmelsen af selve filmen - har altid syntes at VI'eren har utroligt meget at byde på og mange spændende/charmerende scener...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 Hasselguff 19 år siden

#1 Der skulle naturligvis stå "episode 4" - tak for dit heads up. :)
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#4 El vez 19 år siden

Anytime, tak for en god anmeldelse, selvom jeg ikke er helt enig :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 Kalle Ferm 19 år siden

Har nu også altid elsket den ligeså meget som de andre. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 jensen123 19 år siden

Jeg synes det er en god andmeldelse, men synes dog at det er lidt uklart det med at den klart er svagere en de 2 andre. Jeg selv synes klart at den er meget bedre end de andre eller i hvert fald lige så god.
Gravatar

#7 The Duck 19 år siden

synes filmen skulle have haft 5/6, det er sandt den er den mindst gode af SW filmene, men den er trodsalt et klimaks på verdens bedste trilogy(IMHO). Burde være 6/6 til de to første og så 5/6 til den her....syntes jeg (dette kan ikke understreges nok)
Gravatar

#8 The Duck 19 år siden

Desuden vil jeg gerne lige tilføje, at der her på filmz blev givet 4/6 til Star Wars: Episode 1, og hvis der hermed menes at Return of the Jedi ikke er bedre end 1'eren, så skal jeg til at tilføje mennesker til min dødstliste.....
Gravatar

#9 Michael Andersen 19 år siden

#8 Det menes der ikke. filmz.dks anmeldelser er ikke skrevet af den samme person, men af flere personer med forskellige meninger om de pågældende film, hvilket også betyder at karaktergivningen vil være forskellig.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 Collateral 19 år siden

Jeg forstår ikke hvorfor nogen af jer siger at det er den dårligste... det er det da efter MIN MENING bestmt ikke... jeg syenes det er svært at skille dem fra hinanden jeg synes sagtens at alle tre film i den originale trilogi kan måle sig med hinanden... Fantastisk film... det synes jeg.. men hver sin smag og sådan er det jo med alting..
Nå men hyg jer
Mark
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: