“Stay Alive” har måske set meget godt ud på tegnebrættet. Men som endegyldig film er det en miserabel affære, intet mindre. At spise sit publikum af med en gyser af så ringe en kaliber, som det her er tilfældet, ligner en fornærmelse. Skuespillet er elendigt og evner dermed ikke at holde et manuskript sammen, der er umådeligt ligegyldigt og uinteressant og i øvrigt emmer af utallige forgængere inden for sin traditionsrige genre.
#1 filmz-B|aze 17 år siden
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
#2 erikjust 17 år siden
Men så heller ikke længere det er bare ikke nok til og rede filmen.
Siden hverken plottet eller noget som helst bliver udnyttet fuldt ud, og det er faktisk synd for filmen var faktisk slet ikke uden potentiale for noget mere.
Men som sagt det bliver aldrig udnyttet fuldt ud, se Ringu eller ligne der er potentialet da i det mindste udnyttet mere eller mindre.
#3 filmz-JuulDK 17 år siden
#4 Bohemian 17 år siden
Kunne egentligt godt lide ideen bag, men ja det døde ligesom og der var mange underlige dårlige ting.
Men var alligevel underholdt.
5/10
#5 MikkelHJ 17 år siden
Jeg har næsten lige bestilt Director's Cut hjem, og hvis den noget mindre end lunkne anmeldelse gælder PG-13-udgaven, kunne det jo tænkes, at Director's Cut kan redde noget af filmens ære. Jeg håber i hvert fald. Jeg synes, konceptet lyder fedt, og det eneste, der midlertidigt afskrækkede mig fra at trykke på bestillingsknappen, var Frankie Muniz' navn på rollelisten.
#6 dolphinfriendly 17 år siden
Skræmmende at dette bræk kan blive sendt ud på DVD.
På en god dag:
1/6