“Street Kings” lider under en halvdårlig blanding af action og spænding og et kedeligt persongalleri. Det hindrer dog ikke filmen i at underholde ved hjælp af en god stemning samt en fin dialog og så en hovedperson, der er villig til at gå lidt længere end det, der ellers er normen.
#11 filmz-goodspeed 16 år siden
Alt i alt en rigtig god film, det kan så diskoteres om den er en biograf tur vær, eller om ikke den gør sig lige så godt på den lille skærm det er jo ikke nogen effekt film...
#12 filmz-Is 16 år siden
Jeg er hamrende uenig, men det er jo også helt fint :-)
I mine øjne er L.A. Confidential et tidløst mesterværk, som er et af de bedste eksempler på en perfekt film. Alt er simpelthen mesterligt udført i denne film. Først og Fremmest er historien skide spændende og yderst interessant. Replikkerne er geniale, skuespillet er upåklageligt, musikken er medrivende, fotograferingen er fremragende osv...
Og Kim Basinger vandt fuldt fortjent en oscar. Hun leverede en pragtfuld præstation.
Jeg elsker scenen hvor
Det er virkelig en fantastisk scene hvor man virkelig for medlidenhed med Kim Basingers karakter.
Så jeg forstår ikke helt hvordan du kan kede dig så bravt under en så gennemført film som L.A. Confidential.
#13 filmkorn.dk 16 år siden
#14 filmkorn.dk 16 år siden
#15 Musse93 16 år siden