Som helhed fungerer filmen udmærket. Den byder på enkelte imponerende scener, men den udmærker sig ikke i forhold til lignende film.
Som helhed fungerer filmen udmærket. Den byder på enkelte imponerende scener, men den udmærker sig ikke i forhold til lignende film.
Skriv ny kommentar:
#1 filmz-rock solid 22 år siden
#2 filmz-Gulzilla 22 år siden
Update: efter at ha set den. må jeg sige at der er meget af bogen som ikke er med.. men jeg syns stadig ikk at man kan sige man har set det før.. for historien er sandsynlig nok.. ! og det har jeg endnu ikk set i en Bond film... Men film er nu altså skide god... !!! FRÆDIG ! ;o)
#3 azathoth 22 år siden
Men er vi ikke ved at være på det punkt i filmhistorien hvor vi har set det hele??? Det bliver sværere og sværere for Hollywood at finde på originale historier, det ser vi jo tydeligt i antallet af remakes og sequels. Stort set alle film der udkommer i dag, har scener der minder om eller er lånt fra andre film... jeg tror bare at vi må se i øjnene at vi ikke kan forvente Memento eller Fight Club hver gang vi sætter os ned i biografsædets bløde polster!
#4 filmz-toxoid 22 år siden
er btw. enig med azathoth..
generalt: nyd en film uden at have nogle forventinger..
#5 Benway 22 år siden
#6 filmz-loonie 22 år siden
I may be wrong, but I doubt it
#7 filmz-ragnar 22 år siden
#8 filmz-vassago 22 år siden
Der er en del plotfejl/latterligheder i den, bl.a. at der ikke er noget der leder efter A-Bomben. Hvad gaar det lige ud paa?
#9 evermind 20 år siden
Men for filen da, få lige styr på den tidslinje. Bøgerne må da have en eller anden kronologi, de kære filmskabere kan læne sig op ad.
Og indtil Hollywood får styr på dét, kan vi alle sammen glæde os til "Indiana Jones 4", der foregår i 1956 - før fundet af Pagtens Ark og med Ben Affleck i titelrollen. :P