“Sunshine” er en af de bedste science fiction film i årevis og endnu et bevis på, at engelske Danny Boyle er en alsidig instruktør, der har en unik forståelse for mediets forskellige genrer. Transferet skuffer desværre, men lydsporet er helt og aldeles fremragende. Ekstramaterialet er også både underholdende og informativt, så hvis du har en svaghed for genren, så smæk da trygt “Sunshine” i indkøbskurven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 squee 16 år siden

#5
Jeg tror ikke, at det er meningen, at Pinbacker "bare" er Pinbacker. Jeg ved godt, at det lyder klamt, men jeg tror, at der ligger noget dybere i det.


28 Days Later spoiler
I 28 Days Later bliver filmen jo også en lille smule dybere, da generalen fra militæret siger, at alting er som det altid har været. Mennesker slår mennesker ihjel. Og hvis man går ét lag dybere ned, så bliver aberne i starten af filmen jo også udsat for vold på tv, men optagelserne er jo egentlig bare mennesker, der udøver vold. Ergo fører det hele bare hele tiden tilbage mennesker, ligegyldigt hvordan man vender og drejer den.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#12 Spanner 16 år siden

#6 Jeg kan godt leve med en del fejl i scifi film, men i en film, hvor der er så meget fokus på mange af problemerne i forbindelse med rumfart, så irriterer det mig enormt, at hele grundlaget for filmen er så idiotisk
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#13 fatcat 16 år siden

Var selv betaget af filmen da jeg så den i biffen - følte nærmest at jeg var blevet forbrændt da jeg gik ud af biografen.

#12 jeg kan ikke se hvordan grundlaget for netop denne film skulle være mere "idiotisk" end så mange andre film - sci-fi eller anden genre.

Er det realistisk at man sender folk op for at smadre en kæmpe meteor da den ellers ville ødelægge jorden? (Armageddon)
Er det mindre idiotisk at man finder en stjerneport hvor man kan transpoteres til en helt anden galakse på få øjeblikke? (Stargate)
Eller hvordan med en luder som bliver kæreste med en superrig foretningsmand (Pretty Woman)

Og hvordan med alle superhelte filmene - gyserne - splatter filmene osv.

Det er film!! Det behøver ikke være realistisk - hvis du vil have realisme så skal du nok nøjes med dokumentar film (og de er jo heller ikke altid helt realistiske)
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#14 filmz-smedt-meister 16 år siden

Synes at det er en meget flot film.. men den slår ikke helt igennem som jeg havde håbet på... Og så synes jeg ikke lige at det er den flotteste sci-fi film siden Alien 4/6
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#15 filmz-yoshimura 16 år siden

Kommer den ud i HD? Og i så fald hvornår?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 The Insider 16 år siden

#15, oktober på Blu-ray i England har jeg set. Det er lige før, jeg får lyst til at æde rugbrød resten af året bare for at få penge nok til en afspiller, så jeg kan se den i HD :-)
War. War never changes.
Gravatar

#17 filmz-Bruce 16 år siden

#16 Hvis du køber den til den tid, så lægger jeg gerne udstyr til :) Og for, at der ikke skal være nogle misforståelser. PS3'er, højttalere etc!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18 The Insider 16 år siden

Så har vi en deal :-) Jeg pre-order med det samme.
War. War never changes.
Gravatar

#19 filmz-Bruce 16 år siden

#18 Deal :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 filmz-protoZ 16 år siden

Første film nogensinde for mig hvor jeg seriøst ville gå ud fra biografen. Den er for forudsigelig og langtrukken.
1/6

Skriv ny kommentar: