J.J. Abrams’ “Super 8” er en fornem cadeau til Steven Spielbergs ærværdige bagkatalog. Det er også en enormt underholdende film, der bugner af ungdommelig charme, og som elegant sammensmelter romantik, familiedrama, gys og action. Filmen er dog ikke voldsomt opfindsom, og slutningen efterlader en bitter smag i munden, men der er slet ingen tvivl om, at “Super 8” var en af de bedste film, der blev produceret under årets skuffende blockbustersæson. På Blu-ray ser filmen fuldkommen fantastisk ud, den lyder mindst lige så godt, og ekstramaterialet er både underholdende og dybdeborende. Udgivelsen er et must for alle dem, der har taget sig selv i at stirre på himlen, lige siden E.T. forlod os for snart 30 år siden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Stilund 12 år siden

Så kom den anmeldelse! Bedre sent end aldrig!
Gravatar

#2 X&O 12 år siden

Præcis. Forstod aldrig hvorfor den ikke blev anmeldt. Det var da helt klart en af de film jeg så mest frem til i år.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [2141128121] 12 år siden

Tja, enten fik filmz ikke den tilbudt, ellers havde de vel bare ikke mulighed for at sende en anmelder til forestillingen.

Jeg mindes, at man kan finde en forklaring på boardet.
Gravatar

#4 MMB 12 år siden

Hvis det er, fordi der ikke var mulighed for at sende en anmelder, så burde man have hyret en gæsteanmelder på forummet. Der er mange herinde, som skriver gode anmeldelser, og så er det da også underholdende at læse anmeldelser, der ikke kommer fra en af de sædvanlige anmeldere. :)
Gravatar

#5 Kruse 12 år siden

X&O (2) skrev:
Forstod aldrig hvorfor den ikke blev anmeldt.


Det var lige i en ferieperiode, så der var ingen af bioanmelderne på Filmz, som havde mulighed for at tage til presseforestillingen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 Leo DiCaprio 12 år siden

Hold kæft hvor tog det da bare en forpulet lang tid. Det er da fucking ringe at i kan anmelde så meget andet lort og skrammel Alvin og chipmunks for at komme med er eksempel, men ikke en af årets bedste film? Det er da så meget til grin. Kæft hvor var det dejligt at komme af med det!

Men ja wow, endelig kom anmeldelsen.
Gravatar

#7 Batsy 12 år siden

Leo DiCaprio (6) skrev:
Hold kæft hvor tog det da bare en forpulet lang tid. Det er da fucking ringe at i kan anmelde så meget andet lort og skrammel Alvin og chipmunks for at komme med er eksempel, men ikke en af årets bedste film? Det er da så meget til grin. Kæft hvor var det dejligt at komme af med det!

Men ja wow, endelig kom anmeldelsen.


Take a chill pill? Vis du er sur over det hvorfor finder du ikke tid og sted at anmelde den, anmelderne gør det frivilligt og tager intet for det, kun film oplevelsen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 Slettet Bruger [2141128121] 12 år siden

NOGEN BURDE GØRE NOGET...!!!11PONEONEELEVEN

Som jeg vist også skrev i den anden tråd..

Anyways, det er faktisk en helt ok film. Jeg endte på 7/10, da der var nogle uheldige scener i, bl.a. detdér toguheld.
Gravatar

#9 Batsy 12 år siden

utyske (8) skrev:
NOGEN BURDE GØRE NOGET...!!!11PONEONEELEVEN

Som jeg vist også skrev i den anden tråd..

Anyways, det er faktisk en helt ok film. Jeg endte på 7/10, da der var nogle uheldige scener i, bl.a. detdér toguheld.



Hvorfor valgte jeg egentlig ikke den her film fremfor transfomeres 3? begynder jeg at fortryde lidt :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#10 Ericmase 12 år siden

Tusind tak for anmeldelsen Johan! Fin anmeldelse, men dog giver jeg den 6 stjerner og kalder den for årets mesterværk. :)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: