J.J. Abrams’ “Super 8” er en fornem cadeau til Steven Spielbergs ærværdige bagkatalog. Det er også en enormt underholdende film, der bugner af ungdommelig charme, og som elegant sammensmelter romantik, familiedrama, gys og action. Filmen er dog ikke voldsomt opfindsom, og slutningen efterlader en bitter smag i munden, men der er slet ingen tvivl om, at “Super 8” var en af de bedste film, der blev produceret under årets skuffende blockbustersæson. På Blu-ray ser filmen fuldkommen fantastisk ud, den lyder mindst lige så godt, og ekstramaterialet er både underholdende og dybdeborende. Udgivelsen er et must for alle dem, der har taget sig selv i at stirre på himlen, lige siden E.T. forlod os for snart 30 år siden.
#1 Stilund 12 år siden
#2 X&O 12 år siden
#3 Slettet Bruger [2141128121] 12 år siden
Jeg mindes, at man kan finde en forklaring på boardet.
#4 MMB 12 år siden
#5 Kruse 12 år siden
Det var lige i en ferieperiode, så der var ingen af bioanmelderne på Filmz, som havde mulighed for at tage til presseforestillingen.
#6 Leo DiCaprio 12 år siden
Men ja wow, endelig kom anmeldelsen.
#7 Batsy 12 år siden
Take a chill pill? Vis du er sur over det hvorfor finder du ikke tid og sted at anmelde den, anmelderne gør det frivilligt og tager intet for det, kun film oplevelsen.
#8 Slettet Bruger [2141128121] 12 år siden
Som jeg vist også skrev i den anden tråd..
Anyways, det er faktisk en helt ok film. Jeg endte på 7/10, da der var nogle uheldige scener i, bl.a. detdér toguheld.
#9 Batsy 12 år siden
Hvorfor valgte jeg egentlig ikke den her film fremfor transfomeres 3? begynder jeg at fortryde lidt :(
#10 Ericmase 12 år siden