“Super Size Me” er den rette kombination af facts, satire og humor – uden tvivl den sjoveste dokumentar jeg nogensinde har set. En alternativ filmoplevelse som man ikke bør glip af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-The Omen 19 år siden

#10: Det er jeg også helt enig med dig i. Det var bare #7 jeg spurgte...
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#12 filmz-Exitium 19 år siden

fatter ikke han gør det... Men fed ide!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#13 filmz-TomViolence 19 år siden

Så fedt initiativ..
I'm out
Gravatar

#14 jax 19 år siden

Jeg har ikke set filmen, men synes det er lidt plat..
Hvordan ville man komme til at se ud hvis man proppede sig med frikadeller og persillesovs- morgen, middag og aften i en måned? Det er lidt sådan jeg ser det! Jeg mener ikke han har bragt noget nyt på banen- man har jo alle dage vidst at fastfood ikke er sundt! Og når man så propper sig med det, og ikke spiser andet såå..
Gravatar

#15 filmz-Exitium 19 år siden

FAT BASTERT
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#16 filmz-Soren 19 år siden

Bastard uh?
__________________
......
Gravatar

#17 filmz-Zikor4 19 år siden

Jeg syntes filmen er meget skræmende og jeg tror bestemt den virker. Min lyst til Mac Donalds er ihvertfald faldet gevaldigt efter at have set denne film.

Det jo ligefrem sindsygt at deres støreste cola derovre indeholdte ½ gallon.

Men ja det er folks eget valg, jeg tror bare jeg siger nej tak, næste gang nogle spørg om jeg vil med på Mac Donalds... Bare fast food restaurenter i det hele taget!
Gravatar

#18 filmz-Exitium 19 år siden

SORRY BASTARD!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#19 filmz-sanjo 19 år siden

#14
Kan ikke være mere enig. Lige meget hvad du spiser i en måned, 3 gange om ugen så vil du tage vægt ligemeget hvad. Det handler om at varierer sin mad, og ikke spise det samme. Hvorfor han tager eksempelet med MC er fordi det er verdenskendt. Og for at forsøge at krænke det lidt.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#20 filmz-Martin Schou 19 år siden

#19 Sanjo:
Det er så ikke helt rigtigt. Hvis du hver dag i en måned, spiser tre måltider, som består af 2 stk riskiks og skyller dem ned med en Diet Coke/Pepsi MAX, så tager du ikke på. Der er et meget simpelt regnestykke, der afgører hvor meget/lidt du tager på/taber: Indtaget energi - forbrugt energi. Hvis du indtager mere end du forbruger tager du på i vægt; hvis du forbruger mere end du indtager taber du vægt. Og så er det ligegyldigt HVAD du spiser. Mængden er derimod ret vigtig, og han skal jo acceptere en Supersize hvis de tilbyder den.
I'm not left-handed either.

Skriv ny kommentar: