Den grundlæggende ide bag “Surrogates” er interessant, og i bedre hænder kunne den meget vel være blevet en rigtig god film. Willis lægger upåklagelig karisma i hovedrollen – at han er halvgammel og skaldet, gør ham ikke mindre sej – men som så ofte før så er han bedre end den film, han er med i. På trods af at “Surrogates” er flot filmet og har et par hæderlige actionsekvenser, så efterlader den mest af alt et indtryk af spildte kræfter. Ikke ulig filmens surrogater så er der gemt noget spændende inde i fortællingen, men det er alt sammen dækket af et uigennemtrængeligt lag af højpoleret plastik.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nikmi 14 år siden

3 her fra. den var underholdende men også kun lige..
Gravatar

#2 PredatorX 14 år siden

Crap. Havde ellers glædet mig, men har dog i forvejen forventet at blive skuffet. Det er trods alt fra manden bag Terminator 3.

Denne anmeldelse viser bare mine bange anelser... Jeg undlader en tur i biffen og venter på en udsalgs kopi. Super-duper.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg mistede interessen da jeg så Willis' billige paryk.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4 filmz-Narniabæver 14 år siden

Ser frem til Surrogates.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#5 mortensp2 14 år siden

Samme her, skal ind og se den imorgen med kæresten :P
Gravatar

#6 Høegh 14 år siden

#3

Willis ser af en eller anden grund ekstremt freaky ud så snart han får lidt kunstigt hår på hovedet.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#7 bullettooth 14 år siden

så den i cinemaxx kbh i lørdags. Jeg havde ikke de store forventninger, og det var en impulsiv tur i bif "ala´hey! der er ik en skid i fjerneren, skal vi ik gå i bif...ok!" og en time senere sider man med en stor cola og spiser sig mæt i popcorn alerede inden filmen er startet...... Jeg tror ikke den er oscar runner up!!! Men det var da en okay popcorns film, lidt samfundskritik i den lette ende, og lidt action, og lidt flotte billeder, så kan alle være med. Om det var de 9m3 brænde jeg havde flyttet tidligere på dagen, eller om det bare var mig, så blev plottet dog anelse rodet i slutningen af filmen, men jeg kan have været træt ;-)

3/6

Skriv ny kommentar: