Der er ikke meget, som er lykkedes for folkene bag “Surveillance”. Denne seriemorderthriller er seriøst hæmmet af usikker instruktion og et rodet manuskript, der ikke giver det middelmådige ensemble meget at gøre godt med. Filmen ser ganske vist glimrende ud på dvd, og den lyder også udmærket, men intet interessant ekstramateriale medfølger, så køb hellere en af genrens mange overlegne film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 wiseguy 15 år siden

Helt enig i karakteren 2/6

Møg forudsigelig og hold kæft hvor er Pulmann, da bare pinlig ringe i denne film!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

Jeg synes ellers, at samspillet mellem Bill Pullman og Julia Ormond er noget nær det eneste lyspunkt i en ellers meget forudsigelig, kedsommelig og skuffende film.
Nå ja, og så er "Speed Roadster" et fedt Lynch-nummer. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 filmz-jonasgr 15 år siden

Første gang jeg så et reklamebanner med filmen troede jeg det var en ny David Lynch film og kunne ikke forstå hvorfor der ikke var flere der havde snakket om den. En gennemgang på Imdb afslørede dog at han kun er producer og det er datteren som var instruktøren. Som der også bliver nævnt i anmeldelsen så er det svært ikke at lægge mærke til David's navn først.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: