Som i “Jagten på lykke” får Muccino også det bedste frem i Will Smith i endnu et vedkommende og rørende drama. Jagten på lykke og den amerikanske drøm er udskiftet med jagten på det gode og menneskelig selvransagelse. “Syv liv” er langt fra perfekt eller helstøbt, men med troværdige hovedpersoner og kærlighed til materialet er den over to timer lange film alligevel turen værd i sidste ende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 database 15 år siden

Enig i langt det meste af anmeldelsen. Jeg var ellers ret så sikker på, at Will Smith ville få lidt anderkendelse af akademiet for rollen i Seven Pounds, men det skulle vise sig ikke at være sådan. Synes personligt, at han spiller langt bedre end Brad Pitt, der bare gav en middelmådig præstation i Benjamin Button.
Gravatar

#2 keitel 15 år siden

Ja, også rimelig enig med anmeldelsen- lidt rodet film, men sød lille sag, og Will behersker skuespillet til UG i denne film.
Gravatar

#3 filmz-fidomuh 15 år siden

Jeg synes faktisk at filmen var helt fabelagtig.
Det skyldes nok at det er laenge siden jeg har set en film i denne stil og at drama film sjaeldent siger mig noget.

Men denne film, var sublim :)

5/6 i min bog :)
Gravatar

#4 Morpheus 15 år siden

Glæder mig rigtig meget til at få den set, selvom det dog nok først bliver i hjemmebiografen.

Synes generelt Will Smith leverer pragt-præstationer, lige meget hvad for en film han er med i. Fabelagtig skuespiller.
Gravatar

#5 Lizard 14 år siden

Jeg havde ingen forventninger til denne film... Men jeg blev MEGET positivt overasket og meget rørt over denne perle. Jeg er ikke den store fan af Will Smith, men i denne film vinder han min respekt.

Skriv ny kommentar: