Der er i mine øjne ingen tvivl om hvor dygtig Anders Matthesen er. Har man bare oplevet et par af hans udgivelser vil man se at han både behersker skuespiller-, stand-up- og musikalske talenter.

“Tal for dig selv” kommer i et flot dobbelt DVD pap-cover, delt op i det gode og det onde. Underligt nok er coveret meget diskret og det eneste tekst man finder er titlen og en kort specifikation i bunden. Her kunne man godt ønske sig en lille beskrivelse af showet.

Lyd og billede er ikke noget at råbe hurra for, men selve showet trækker dog det samlede indtryk en smule op.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Bartman 20 år siden

Syns det er alt for griner det show!!.. så det i herning, og det er mindste lige så godt som det var da jeg så det i herning!!.... syns det er griner at man også har mulighed for at se showet fra Cirkusbygningen, men det kræver jo lige at man bryder "koden" :D
Gravatar

#12 filmz-karlerminven 20 år siden

Er det bare mig eller er det næsten umuligt at svare rigtigt på Det Onde Spørgsmål, hvis ikke man har hørt alt for godt efter i showet og hvis det ikke skal tage en evighed ???!?!?!?
----
What is a not-joke?
Gravatar

#13 morten300 20 år siden

hvis du ikke gider sidde og rode rundt med rækkefølgen, så er den her:

SPOILER, SPOILER, SPOILER

Sølle, sørgelige, uopvarmede, okkergule, faldefærdige, et-værelses, beboelsesuegnede, kabeltromlekaffabordsbestykkede, frilandsmuseumsstinkende, fængelscelleagtige, gudsforladte, skadedyrs- og muginficerede, fjernsynsløse, depressions- og, lungebætendelsesinducerende, lokalirritationsfremkaldende, supertriste, rottebeboede, polsk, discountfærgekahytsforherligende, livslystberøvende, og med 600 kroner... (den lange smøre), skodhybel, i Haraldsgade, med altan.

du kan også bare trykke på "i Haraldsgade" 3 gange, men så får du ikke en lille kommentar fra Anders.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#14 jensen123 20 år siden

skal man gøre det hver gang man vil se showet...?
Gravatar

#15 jensen123 20 år siden

Og hvad skal man sige til det med hundelorten?
Gravatar

#16 filmz-Bartman 20 år siden

Ved hundelorten... bare tryk op mener jeg så ? tegnet bliver oplyst, og så gi den gas!! :P
Gravatar

#17 filmz-karlerminven 20 år siden

#13.. okay tak for hjælpen
----
What is a not-joke?
Gravatar

#18 filmz-karlerminven 20 år siden

Så har jeg lige mere klynken! Hvad er svaret på det Gode Spørgsmål om hvordan den lort Anden så for 20 år siden, har prøvet alle 3 og han siger bare: Desværre bedre held næste gang.. eller sådan noget!
HJÆLP!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#19 filmz-The Omen 20 år siden

Prøv at kigge på de foregående spørgsmål mester!
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#20 filmz-karlerminven 20 år siden

Jeg har skam prøvet at trykke op ved spørgsmålet om hundelorten, men man kan kun vælge @, P og W og så den knap til at gå tilbage!
----
What is a not-joke?

Skriv ny kommentar: