Der er i mine øjne ingen tvivl om hvor dygtig Anders Matthesen er. Har man bare oplevet et par af hans udgivelser vil man se at han både behersker skuespiller-, stand-up- og musikalske talenter.
“Tal for dig selv” kommer i et flot dobbelt DVD pap-cover, delt op i det gode og det onde. Underligt nok er coveret meget diskret og det eneste tekst man finder er titlen og en kort specifikation i bunden. Her kunne man godt ønske sig en lille beskrivelse af showet.
Lyd og billede er ikke noget at råbe hurra for, men selve showet trækker dog det samlede indtryk en smule op.
#1 filmz-karlerminven 20 år siden
What is a not-joke?
#2 El vez 20 år siden
#3 Sealer 20 år siden
#4 filmz-karlerminven 20 år siden
What is a not-joke?
#5 filmz-Jannick 20 år siden
#6 commy 20 år siden
#7 filmz-thomas _h 20 år siden
PS. Har aldrig fattet ideen med eastereggs?
#8 commy 20 år siden
#9 Lowkey 20 år siden
Jeg synes faktisk at det er helt cool at han ikke har nogen af sine trademark karakterer med i showet. Det kørte i foråret, hvor man lige havde fået en ordentlig dosis af hele familien Stardust, så jeg savnede dem ikke.
Jeg synes at dette er det bedste Anden show jeg har set, måske fordi det virker som om at det er mere personligt end de tidligere.
#10 bobber 20 år siden
Jeg var så heldig at se den allersidste ekstraforestilling i Cirkusbygningen, og jeg vil hurtigst muligt anskaffe mig dvd'en. Det skulle I andre også tage at gøre.
-