Der er i mine øjne ingen tvivl om hvor dygtig Anders Matthesen er. Har man bare oplevet et par af hans udgivelser vil man se at han både behersker skuespiller-, stand-up- og musikalske talenter.

“Tal for dig selv” kommer i et flot dobbelt DVD pap-cover, delt op i det gode og det onde. Underligt nok er coveret meget diskret og det eneste tekst man finder er titlen og en kort specifikation i bunden. Her kunne man godt ønske sig en lille beskrivelse af showet.

Lyd og billede er ikke noget at råbe hurra for, men selve showet trækker dog det samlede indtryk en smule op.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-karlerminven 20 år siden

Wow... jeg var inde og se showet da han var i Herning, det var virkelig godt, synes jeg! Jeg skal også op i byen og ha' den i morgen.. men tror nu det stadig er sjovest at se ham live!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#2 El vez 20 år siden

"karaktere" -> "karakterer"
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 Sealer 20 år siden

stand-up er altid sjovest live :) men den her ska da også ses
Gravatar

#4 filmz-karlerminven 20 år siden

Ja.. det er selvfølgelig bedst live, men... shows som Talegaver for børn, tror jeg ikke jeg kunne holde ud! Det er langt fra alle der er sjove og så varer det 3 timer! Men det er ellers sjovt nok! Stand-Up rules!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#5 filmz-Jannick 20 år siden

Er det bare mig eller har Matthesen tabt sig en del?
Gravatar

#6 commy 20 år siden

Da hans show havde premiere i januar, fik han lungebetændelse og her tabte han over 7 kilo, men om han har taget på siden da skal jeg ikke kunne sige.
Gravatar

#7 filmz-thomas _h 20 år siden

får dvd'en imorgen.. nogen der gider fortælle mig hvor det easteregg befinder sig? Gider ikke til at sidde og lede :/

PS. Har aldrig fattet ideen med eastereggs?
Gravatar

#8 commy 20 år siden

Det "hemmelige" materiale ligger som et menupunkt på hver skive, så det er ikke et rigtigt easteregg. Men det kræver dog at man kan svare på "Det gode" og "Det onde" spørgsmål. Så hvis man har en rigtig god hukommelse og har set hele showet, burde det ikke være noget problem :-)
Gravatar

#9 Lowkey 20 år siden

Jeg kan kun kommentere selve showet, da jeg ikke har fået fingre i dvd'en endnu.
Jeg synes faktisk at det er helt cool at han ikke har nogen af sine trademark karakterer med i showet. Det kørte i foråret, hvor man lige havde fået en ordentlig dosis af hele familien Stardust, så jeg savnede dem ikke.

Jeg synes at dette er det bedste Anden show jeg har set, måske fordi det virker som om at det er mere personligt end de tidligere.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#10 bobber 20 år siden

#9: Kan kun være enig. Det var faktisk rigtig godt at se at han kan være sjov gennem et helt show uden at skulle trække på sine efterhånden godt slidte alter ego'er. Opbygningen af showet synes jeg er genial, han formår at bruge det samme materiale i begge afdelinger uden det bliver kedeligt.

Jeg var så heldig at se den allersidste ekstraforestilling i Cirkusbygningen, og jeg vil hurtigst muligt anskaffe mig dvd'en. Det skulle I andre også tage at gøre.
-
Don't Panic

Skriv ny kommentar: