Der er i mine øjne ingen tvivl om hvor dygtig Anders Matthesen er. Har man bare oplevet et par af hans udgivelser vil man se at han både behersker skuespiller-, stand-up- og musikalske talenter.
“Tal for dig selv” kommer i et flot dobbelt DVD pap-cover, delt op i det gode og det onde. Underligt nok er coveret meget diskret og det eneste tekst man finder er titlen og en kort specifikation i bunden. Her kunne man godt ønske sig en lille beskrivelse af showet.
Lyd og billede er ikke noget at råbe hurra for, men selve showet trækker dog det samlede indtryk en smule op.
#21 filmz-The Omen 20 år siden
#22 filmz-thomas _h 20 år siden
Prøvede kun på den "onde" så jeg ved ikke hvilket nummer det ligger på den gode, men man kan jo bare prøve sig frem
#23 filmz-hadde 20 år siden
#24 filmz-klasper 20 år siden
Klasper
Ps. Humlehejre-reklamen er genial :D
#25 filmz-trillefix 20 år siden
swartzwalderkirsch.
elsker det. elsker ham. TFDS er genial
#26 filmz-glasoksen 20 år siden
Jeg sad med konstant smil på, da jeg så DVD'en - jeg grinede næsten ikke, men det gør man vel ikke rigtig, når man sidder alene omringet af stanken fra indtørret lort? (Min mor er dagplejer ;))
Alt i alt er Anders' show et af de bedste, hvis ikke DEN bedste udgivelse. Dog glæder jeg mig til at få fingrene i DGM og Stand-up.dk|uk|ok! De var skægge live :)
#27 filmz-michaelbdk 20 år siden
#28 filmz-dr. hoax 20 år siden
#29 bobber 20 år siden
#30 filmz-michaelbdk 19 år siden