“Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby” nød i sin tid begrænset succes uden for det amerikanske fastland, og den fik ikke engang biografpremiere herhjemme. Synd og skam, for Will Ferrells genistreg er simpelthen fyldt til randen med hysterisk morsomme figurer, uimodståelige jokes og medrivende racerløb, som selv får Tony Scotts drengerøvsklassiker “Days of Thunder” til at blegne ved sammenligning. Blu-ray’en indeholder det samme ekstramateriale som dvd-udgivelsen, men både BD-skivens transfer og lydspor overgår dvd’ens med adskillige banelængder. Varmt anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 chuck 16 år siden

Filmen var sgu sjov, men jeg havde lidt et problem med hele det der konebytteri, det var sgu for langt ude, men shake and bake!!!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2 filmz-stente 16 år siden

If you aint first...your last!
Gravatar

#3 Bohemian 16 år siden

helt enig! en rigtig sjo film. er helt vild med ferrell i den her.

Og scenen hvor John c. Reilley ringer og spørger om det spøger eller hvordan det nu er, synes jeg er alt for sjov : )
Free in serenity.
Gravatar

#4 Kram 16 år siden

Personligt syntes jeg ikke det er Ferrell's bedste, men filmen er sjov, hvis kan lide ham :) - Er nu mere til Blades of Glory, hvor han er hysterisk morsom i.

Men som alt med Ferrell, så skal denne også hjem til samlingen, nu hvor man alligevel også har anskaffet sig en Blu-Ray afspiller :D.

Shake & Bake!
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#5 jessup 16 år siden

god underholdning - "baby jesus scenen" ved middagsbordet er en lårklasker.
This is just until June
Gravatar

#6 tiany 16 år siden

Den første film vi købte på blu-ray. Synes den er hylde morsom
Valar morghulis
Gravatar

#7 akerman 16 år siden

Hyldende morsom !
Gravatar

#8 filmz-sonny e 16 år siden

ekstrem sjov....
den er pisse skæg den scene hvor han tror der er gået usynlig ild i ham er mega sjov..
men må da nok indrømme at det ikke er den bedste film jeg har set med will ferrell der slår old school den altså

Skriv ny kommentar: