Den eneste reelle forskel på “Ted” og “Ted 2” er, at titlen er mere præcis denne gang. Det er Ted, der er i centrum med John som sin makker. I “Ted” var det omvendt. Dengang var Johns kærlighedsintrige centrum med Ted som komisk periferi. Nu tones der komisk, rent flag: Det handler om Ted, om over-stregen-jokes og nostalgiske hilsner til Jens Lyn og 80’er-vennerne. Mon ikke også der bliver røget pot af en penispibe i “Ted 3”?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 danish99 8 år siden

Så er du lidt alene om at synes det især hvis man læser anmeldelser i usa
King
Gravatar

#2 Therewillbeblod 8 år siden

Jeg vil sige...

Der var sjove ting. Og stødende (på den gode Family Guy måde) sjove ting. Som det med at de torsdag aften (mener jeg) har et ritual om at tage ned på stand-up bar, til impro aftnerne og råber på emner som "9/11", "Robin Williams" og "Charlie Hebdo".

Men syntes hele den der "I'm a real person" minder lidt for meget om et Family Guy afsnit, hvor Brian går rettens vej, for at bliver behandlet som et menneske, frem for en hund.

Der er gode grin og knnaaaapppp så meget "menings fyldt kærligheds drama" som der var i 1'eren.

Bedre end 1'eren generelt IMO - men ja, kæft hvor kunne det være fedt hvis Seth bare kørte fuld gas i 90 minutter, i stedet for at bruge 115 minutter, for at få lidt "real life emotions" med i sine film.

Det er jo ikke det vi vil, når vi siger Seth Macfarlane! Seth Green siger det perfekt i et interview i forbindelse med Family Guy. "The good thing is, that this is just fun. We don't 'learn a leasson', it's just stupid and fun" - DET er hvad Macfarlane ER bedst til. Så jeg håber snart han laver en film uden klæge points.
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#3 Sweetiebellefan 8 år siden

ser god ud.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4 Lawman 8 år siden

Det kunne være rart hvis filmen blev anmeldt, uden at nævne alt for mange af de jokes som består af...

Skriv ny kommentar: