Mest af alt træder “Out of the Shadows” ud af den første films forfærdelige skygge. Michelangelo siger det sådan cirka selv: Nu kan vi blive accepteret. Det forstod jeg som en undskyldning for den første film. Og jeg giver den orange ninjapadde ret. Nu er jeg klar til at acceptere jer, kom ud af den skamfulde skygge.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Pistolprinsen 7 år siden

Det dobbelt af nul, er som bekendt...
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Fandt nu ikke den første så ringe, men når det så er sagt, har jeg også kun gidet se den en gang :) 4/6 stjerner Morten :) lyder lidt vildt for en skildpadde film :) Men nu skal den da ses, når den engang er færdig i biografen og udkommet.
Gravatar

#3 Adagio 7 år siden

Nu var den første af de nye film ikke noget at prale af desværre. Kan stort set ikke huske filmen andet end at de her turtles var blevet tudegrimme

Kommer nok til at se den her film når den ender på Netflix eller viaplay


Jeg elsker dog de gamle Turtles film, specielt den første :o)
Gravatar

#4 JimmyLarsenDamsgaard 7 år siden

Den første var sådan.. okay pizza-film, noget der ligner 2 stjerner, hvis denne vitterligt er dobbelt så god - så kan det da godt være den skal ses i biffen. Hjernen skal kobles fra i sommervarmen.
Gravatar

#5 danish99 7 år siden

Gider ikke at se det skidt alligevel
King
Gravatar

#6 Stetso-G 7 år siden

Jeg havde Turtles-bilen. Og helt vildt mange Turtles-klistermærker fra lige så mange Turtles-tyggegummi, der var en slags valuta i 90'erne.
"Fem kroner? Det er 10 stk Turtles-tyggegummi!"

Gravatar

#7 Adagio 7 år siden

Havde ikke lige planlagt at skulle se den, men konen ville absolut se den, så den blev set i går

Havde ikke de store forventninger, men er da positivt overrasket. Filmen er en del sjovere og med bedre action i forhold til første af de nye film. Bebop og Rocksteady var super at have med i filmen
De laver en del gode referencer til den oprindelige Turtles 2 film, men kopierer heldigvis ikke så meget som den første af de nye film gjorde fra den oprindelige turtles film
Det er lidt synd at Casie Jones ikke var i så mange action scener. Det meste af tiden rendte han bare rundt som en eller anden smilende idiot

Filmen slår dog stadig ikke de gode gamle Turtles film

Skriv ny kommentar: