“Terkel i knibe” er således en lille autonom perle med masser af spræl og galgenhumor. Den skal ikke ses for den store visuelle oplevelse, men langt hellere for den rebelske politiske ukorrekthed og strittende dialog, der ikke alene er overordentlig sjov, men også giver et fint billede af hvad der sker i børns verden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmz-sms 20 år siden

Den er bare kodyl monster morsom.
Anden er genial
Gravatar

#52 filmz-deathbymonkeys 20 år siden

Jeg havde hørt cd'en først og blev lidt skuffet over filmen, den er ok, men den følger cd'en meget slavisk de fleste steder. Jeg synes cd'en var vildt fed fordi det rent faktisk kunne lade sig gøre at lave en spændende fortælling uden billeder. Mange af animationerne og lipsyncs var direkte dårlige, det var meget tydeligt at det var en billig produktion. Det er helt fint at figurerne er simple og lidt primitive, men derfor kan man sagtens lave det godt stadigvæk.

Jeg er enig i 4 stjerner
Gravatar

#53 filmz-fisher 20 år siden

har næsten lige været inde og se den, jeg synes den er for vild.. tag ind og se den, dem der ikke har været inde og se den... Det er klart alle pengene værd..
Gravatar

#54 inflector 20 år siden

Blev faktisk skuffet over den. Den var da meget sjov, uden dog overhovedet at være hysterisk morsom. Grinte mest af onkel Stewart og de andre voksne, mens de fleste af børnene ikke var så sjove. Animationerne var ok, uden at være overvældende og sangene var ok, selvom man kendte et par af dem i forvejen.
3/6 herfra.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#55 filmz-trillefix 20 år siden

Var inde at se den og jeg synes den var genial. Jeg har set den to gange siden og elsker det univers han har fanget. Hvis man har hørt cdén flere gange kan der måske ligge nogle skuffelser i visualiseringprocessen, men de problemer havde jeg ikke i og med at jeg hadede cd'en.

Glæder mig til jeg kan investere i dvd'en.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#56 filmz-m.b 20 år siden

FED FILM
Gravatar

#57 Tang 20 år siden

#7 HVA' SNAKKER DU OM!
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Gravatar

#58 Slettet Bruger [1089471427] 19 år siden

Ja, jo... jowjow. Hvad kan man sige om filmen? Animationen og modelleringen af figurerne var fede, helt igennem. Men når man har hørt CD'en, er materialet ikke længere sjovt. Filmen var helt igennem elendig og jeg fortryder jeg brugte penge på den - det eneste positive jeg kan sige om den er, at den er bedre end Van Helsing

1/6 - det ene kamera fordi man ikke kunne give den 0, og fordi at animationerne var gode.
Gravatar

#59 filmz-speety_boy 19 år siden

jeg syndes at det er er god film
Gravatar

#60 keitel 19 år siden

Jeg hader den platte københavner humor. filmen er godt lavet, men handlingen er til at lukke op at skide i.

Skriv ny kommentar: