“Terkel i knibe” er således en lille autonom perle med masser af spræl og galgenhumor. Den skal ikke ses for den store visuelle oplevelse, men langt hellere for den rebelske politiske ukorrekthed og strittende dialog, der ikke alene er overordentlig sjov, men også giver et fint billede af hvad der sker i børns verden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 nakalay 20 år siden

SÅMÆND!
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#42 filmz-sigMa 20 år siden

NEEEEEEEEJ
__________________
www.hpsolutions.dk
Gravatar

#43 MuManden 20 år siden

NEJ
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#44 filmz-vassago 20 år siden

jo jo joooow
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#45 nakalay 20 år siden

vov vov voooow
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#46 Pissed_Squirrel 20 år siden

Syntes faktisk den var ganske underholdenden, og skal da også klart have den når den på et eller andet tidspunkt om lang tid kommer på DVD, men jeg blev dog alligevel en smule skuffet over at se fejl i filmen. Ikke fejl i historien, men simpelthen i animationen.
Gravatar

#47 nakalay 20 år siden

#46 Jeg har det umiddelbart lige omvendt; jeg synes animationen var god, men brød mig ikke meget om selve filmen.

Animationen havde jeg, for at sige det mildt, forventet meget lidt af, og jeg blev derfor positivt overrasket, da det viste sig, at der faktisk var blevet gjort et ganske flot stykke arbejde. Det var simpelt, men IMHO vellykket.
Historien derimod var kedelig og intetsigende. Jeg synes den var for kort, og jeg følte ligesom, jeg havde hørt det hele før. Jeg havde et par billige grin, men alt i alt synes jeg ikke, det var en biografbillet værd.

PS. Hvilke fejl i animationen var det, du fandt?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#48 Pissed_Squirrel 20 år siden

#47

1. Stewart pisser i vasken mens han snakker med Terkel i telefon, hans hånd stikker ud gennem hans røv

2. Der er et clipping problem med den telefon Stewart snakker i og hans skæg

3. Til bryllups-festen hvor Mormor får tilbudt en toast, kan man se at hendes næse stikker lidt ned i toasten

Det var de mest åbenlyse fejl

Jeg syntes dog også at den var gennemført, jeg kan bare ikke forstå at de har smidt en film ud, hvor man så nemt kan se fejlene. Fejlene springer jo meget nemt i hovedet på en, når de sker lige for næsen af dig hvor imod hvis de skete i baggrunden.

#49 20 år siden

Der var en hel del clipping fejl og der var steder hvor lipsync'en hang lidt - men det ændrer ikke på at stilen er gennemmført og jeg synes at filmen er yderst vellykket.

Jeg kendte godt historien i forvejen men det gjorde mig ikke spor. Jeg var ovenud godt tilfreds og glæder mig til en DVD - forhåbentlig med massere af ekstramateriale..
Gravatar

#50 filmz-scorpio 20 år siden

Den er bare griner. jeg så den for 3-4 dage siden, men det gør den ikke dårlig at man ikke lige ser den på premieren. jeg tænkte først over filmen efter filmen. men så brød jeg også ud i latter. !

Here god film.
Når den kommer ud på video/DVD, skal den på ønskelisten, hvis jeg har råd køber jeg den selv.

Skriv ny kommentar: