“Thank You for Smoking” er en gennemført begavet komedie, der heldigvis overlader det til en selv at tage stilling til tingene. Et formiddabelt cast og et velskrevet manuskript gør filmen til én lang nydelse – og det uden filter.
“Thank You for Smoking” er en gennemført begavet komedie, der heldigvis overlader det til en selv at tage stilling til tingene. Et formiddabelt cast og et velskrevet manuskript gør filmen til én lang nydelse – og det uden filter.
Skriv ny kommentar:
#1 Morbid 18 år siden
Fangede en enkelt tastefejl. lobbyister fra henholdsvis sput- og våbenindustrien. Skal vel være sprut?
#2 Benway 18 år siden
#3 filmz-Kadann 18 år siden
#4 inflector 18 år siden
#5 Slettet Bruger [109472009] 18 år siden
#6 chuck 18 år siden
#7 Slettet Bruger [1956491122] 18 år siden
Selv om en film er helt vildt god, og der ikke er nogle umiddelbare kritikpunkter, så kan den da stadag "bare" være til næsthøjeste karakter; en komedie kan eksempelvis være sjov hele vejen igennem uden dog at være så sjov, at den fortjener topkarakter.
Jeg vil da mene, at en film der skal have topkarakter skal have et eller andet ekstra, der måske ikke engang kan defineres. En film kan godt være god (eller direkte fejlfri) hele vejen igennem, uden at være så god, så den fortjener 6 stjerner.
#8 filmz-Angel Eyes 18 år siden
Mht. filmen, så vil jeg også klart anbefale den - har netop set den, og kan ikke huske at have grinet så højt og så længe i en biograf, siden jeg så Kiss Kiss Bang Bang. Eckhart bliver forhåbetlig ikke forbigået af akademiet for denne superbe rolle. Super casting generelt hele filmen igennem, fra Rob Lowe over Adam Brody til William H. Macy!
#9 jessup 18 år siden
#10 chuck 18 år siden