Til trods for at filmen til tider skøjter lidt for tæt på det forudsigelige og formelbaserede, så er der heldigvis nok elementer, der trækker i den anden retning til at gøre filmen mere end almindeligt underholdende. Selv om jeg elsker at se Dencel Washington i de mere dramatiske roller, så løser jeg gerne billet for at se ham som actionhelt, hvis kvalitetsniveauet er som i “The Equalizer”. Man kan kun håbe, at den ikke bliver gjort til en franchise, som kun bliver dårligere og dårligere for hver ny film (Host.. “Taken” host…).

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Michael Andersen 9 år siden

Anmeldelsen skrev:
"Det genredefinerende værk er nok Charles Bronsons 'En mand ser rødt', hvilket faktisk var Denzel Washingtons debutfilm"


Faktisk ikke:

“They have me as my first movie being ‘Death Wish.’ I wasn’t even an actor,” he says, laughing. “It says I was an ‘Alley Thug.’ In 1974 I actually was an alley thug.” - Denzel Washington
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 Barnebarn 9 år siden

Var rigtigt godt underholdt af denne film. Meget "origin" stil over den, og Denzel var utrolig god i sin rolle igennem hele filmen.

Jeg havde ingen problemer med hverken længden på filmen, eller at den ikke var rå action fra start til slut. Det føltes rigtig tilpas, den måde som det blev vist.

Eneste minus fra mig var faktisk også det, som der blev nævnt i anmeldelsen, med Denzel i slow-motion gående fra den kæmpe eksplosion. Nu må den effect da snart være opbrugt. Det virkede meget ødelæggende for mig, hvilket er ærgeligt i en ellers rigtigt fed og underholdende film.

5/6

Skriv ny kommentar: