Selvom de to udgaver af “The Last House on the Left” som sådan er ret forskellige film, fungerer begge på hver deres præmisser. Genindspilningen er slet og ret ikke en gyser, men et stykke solidt Hollywood-håndværk af en thriller, der formår at fastholde og underholde fra start til slut. Til trods for at filmens tema knækker henimod slutningen, er det skam til at leve med, nu da resten af filmen er så glimmerende eksekveret.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 misuma 14 år siden

God anmeldelse som nok får mig trukket i biffen selv efter bitre erfaringer med de fleste remakes/nyfortolkninger.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2 filmz-RJ 14 år siden

Ja, det er ikke mange remakes der har været vellykkede..blev f.ex meget skuffet over The Fog, Friday the 13th og Sidste nat på station 13 og der er mange flere.
King Kong is not my grandpa
Gravatar

#3 Bony 14 år siden

Er det mig der ikke kan finde ud af jeres billetsystem, eller vises denne film kun i Kolding..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4 filmz-robert monk 14 år siden

Kedelig film. Den er hverken spændende eller thrill-indeholdende. Jeg har nok set for mange gysere, men jeg ville placere den film i "wtf" kategorien på min egen dvd-hylde havde jeg investeret i den. Men det gør jeg ikke.

Skriv ny kommentar: