“Timeline” er et forfærdeligt makværk. En af den type film som Razzie priserne blev skabt for at hive ned i sølet. Har man interesse for historier som involverer rejser igennem tiden, så findes der talløse andre film der behandler emnet bedre. Selv sidste års middelmådige “The Time Machine” tilbyder en ganske fin dosis underholdning, som er denne film langt overlegen. Og hvis man endelig skulle have lyst til at stifte bekendtskab med “Timeline” universet, så lån i stedet bogen på biblioteket. Det er en meget mere berigende (og naturligvis også billigere) oplevelse.
#1 filmz-thor 20 år siden
#2 filmz-derb 20 år siden
http://derb.dk
#3 filmz-KingHans 20 år siden
#4 Morbid 20 år siden
#5 Hasselguff 20 år siden
#6 gi-jones 20 år siden
Bliver sjovt at se hvad de gør med Prey...
#7 Kalle Ferm 20 år siden
Havde håbet at filmen kunne leve op til det. :-(
#8 davenport 20 år siden
Jeg har altid elsket måden han kan forklare meget komplicerede ting på, så det er forståligt for os tyende.
Men klart er Kuglen den mest spændende bog han har skrevet, og iøvrigt en af de mest spændende bøger nogensinde.
Hvis jeg skal anbefale en god, videnskabelig bog, så er Carl Sagans Kontakt meget dyb. Filmen er også god (Den er suverænt filmet - spejlscenen i starten og der hvor hun løber ind til signalet)men bogen er virkelig oppe at ringe.
#9 Kalle Ferm 20 år siden
Jeg har ikke læst Crichtons seneste. Er de gode? Prey fx? Den vil jeg gerne have læst.
#10 davenport 20 år siden