“Tømmermænd i Vega” er en kedelig metervare, der sagtens kunne have været mere løssluppen og gakket end tilfældet af. Desværre anvendes alle de alt for brugte komedie-klichéer, et idéforladt plot og kedsommelig platkomik, der er set meget bedre. Det er simpelthen en for nem og alt for billig potpurri baseret på alle de lunkne opskrifter, vi allerede har været igennem.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmzkim 15 år siden

Og det er et mesterværk! :D
Ikke så meget filmsnobberi, tag nu bare ind og se årets sjoveste film!
Gravatar

#52 Bobby Singer 15 år siden

Er jeg den eneste der synes at ham helt ud til venstre på plakaten, ham med babyen, ligner Joaquin phoenix?

http://www.usmagazine.com/files/joaquin-phoenix-b_...

Idjit
Gravatar

#53 filmzkim 15 år siden

Ja, når du har set filmen, er du.
Gravatar

#54 Kruse 15 år siden

#52: Hvis du læser på første side, så nej ;)

bn (32) skrev:
Hehe, da jeg så det billede til anmeldelsen, var jeg lige ved at tro, at Joaquin Phoenix var blevet aktiv filmskuespiller igen!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#55 Bobby Singer 15 år siden

#53: Jeg tror jeg venter til den kommer ud på dvd.

#54: Hehe godt så er det opklaret, så kan jeg endelig sove trygt i nat med visheden om, at jeg ikke er den eneste person i verden, der synes at de ligner hinanden. :D
Idjit
Gravatar

#56 dallehc 15 år siden

At anmelderen ikke synes den er sjov må han jo om.
Jeg synes dog det er en gennemført sjov komedie, som ikke er klichefyldt og forudsigelig,en af de bedste jeg har set i lange tider
5/6 herfra
Gravatar

#57 BN 15 år siden

heTTeh (54) skrev:
#52: Hvis du læser på første side, så nej ;)

Vidste godt på forhånd ,at det ikke var ham, men den umiddelbart lighed ved første øjekast skreg efter en kommentar. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#58 El Duderino 15 år siden

klichefyldt anmeldelse til en fantastisk sjov film, jeg var underholdt fra start til slut. Se filmen selv, dan din egen mening.

Hvis du er interesseret i min mening, så var det den sjoveste film jeg har set i år.
Gravatar

#59 filmz-caos84 15 år siden

SJOVESTE FILM I LANG TID!

synes ikke den er klichefyldt, og jeg var ødelagt af grin i samtlige minutter...

5 ud af 6 for et vanvittigt godt grin...
Gravatar

#60 kasper0204 15 år siden

Da sjældent, at en anmelder skyder så meget ved siden af, hér på Filmz - i forhold til brugerne..?

Skriv ny kommentar: