“Tømmermænd tur-retur” er en værdig afslutning på serien om de fire ungersvende, der altid havner i store problemer. Ligesom Bradley Cooper, der spiller Phil, engang sagde i et interview, er der noget mærkeligt og dystert ved at gå rundt i Las Vegas i dagslys. Denne særegne atmosfære har Phillips udnyttet til fulde og skabt en trilogi, der dvæler ved en mørk stemning, man ikke normalt ser i film, der bliver præsenteret som rendyrkede komedier. Er “Tømmermænd tur-retur” så overhovedet værd at se, spørger du. ”Ja” er svaret, for her er en film, der byder på velfungerende humor krydret med dystre ingredienser, hvilket ender som en en forbandet underholdende filmcocktail.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 bjarke 10 år siden

Ja, helt så begejstret som Nadia er jeg dog ikke. Dertil er filmen simpelthen for ujævn og for dovent tænkt. Men Zach Galifianakis er da stadig sjov at følge. 3 små stjerner ud af 6 fra min side.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#2 Universet 10 år siden

Skal først og fremmest sige at jeg har ikke set 3´eren endnu ( men skal da helt klart I Drive In og se den ligesom de 1´eren og 2´eren blev Set første gangene I drive In ) :D

men for satan da jeg er glad for at Filmz ikke har lyttet til mit skøre hovedet før da jeg lidt gik hårdt mod ( på en made angreb ) personen bag denne anmeldelse ( men dette skete I en tidligere Tråd, Chernobyl Diaries Men virkelig nevermind nu eller undskyld for hvad jeg skrev :) ) for hold da op, Du er fanme blevet meget bedre siden.

Nu denne og læste din anmeldelse af Fast & Furious 6. kæft du fangede mig helt vildt. havde næsten lige været i biffen og set den da jeg læste din anmeldelse af Fast & Furious 6. Lige i skabet :D

Vil sige efter disse 2 anmeldelser Fast & Furious 6 og Hangover III. har du virkelig vidst dit værd overfor mig og det må jeg sku tage hatten af for. havde dømt dig ude lang tid før. :D

men glæder mig virkelig nu til at skulle ind og se Hangover III, havde sådan set dømt den lidt ude også. selv jeg har I og II på Blueray. så må se om III kan leve op til din anmeldelse for så vil jeg elske den film ( ikke med den, men købe den på Blueray :D)
Gravatar

#3 NadiaRegitze 10 år siden

Det var da dejligt at høre og tak skal du have. Altid rart at have bevist sit værd overfor Universet;-)
Gravatar

#4 twinfan 10 år siden

den dårligste film jeg har set i flere år,jeg syntes ikke den var spor sjov ,ham Zach/allan er efter min mening dum og ikke spor sjov.jeg grinede ikke en eneste gang og gik efter en time vildt skuffet,det eneste positive var en kold classic fra fad.
Gravatar

#5 m!kkel 10 år siden

1/6 stjerner her fra.
Synes ikke de finder en ordentlig balancegang imellem action/spænding til komedie.

Zach er sjov, men denne her 3'er var fuldstændig unødvendig.

Skriv ny kommentar: