Man fornemmer, at lysten til at bringe figurerne fra pionerdagene i 90’erne til live atter engang har været stor. Og det er bestemt ikke en halvhjertet tredjedel, der er kommet ud af det. På ingen måde, for historien er glimrende underholdning, hvor vi ivrigt hepper på vore legetøjshelte igennem deres mange strabadser. Et muntert gensyn, hvor Pixar kører mere på nostalgi end på deres berømmede originalitet, og alt forladt, for selvfølgelig skulle fortællingen følges til dørs.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 BN 13 år siden

The_Krip_Keeper (20) skrev:
Desuden synes jeg at ordet urimelig er lidt underligt at bruge i det sammenhæng, da jeg jo har ret til at have den holdning til filmen. Nøjagtig ligesom du har ret til at opfatte den som et mesterværk.


Det var ikke DIN HOLDNING til filmen jeg kaldte urimelig. Nej, jeg skrev/mente derimod, at det er urimeligt overfor dem, der kalder filmen et mesterværk, at sige, at det er fordi de "SÅ GERNE VIL KALDE DEN" det. På den måde lyder det som om det er noget de gør mod bedreviden, uden at se tingene i et klart lys. ... Men det glæder mig kun, hvis det ikke var det, du mente med ordene.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#22 filmz-ab 13 år siden

BN:

Helt enig. Du er god til at "fange folk" med bukserne nede; altså forstå mig ret :-) "Så gerne vil kalde den" sætningen, som du så fint piller ned med gode argumenter.

"Butterfly..." fandt jeg selv god, og Brosnan er god i den. 4/6 fra mig.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#23 Bobby Singer 13 år siden

Jesus christ! Jeg glemte jo helt at man ikke må sige et dårligt ord om "Inception". Så nu nikker jeg bare anerkendende som resten af flokken.
Idjit
Gravatar

#24 filmz-Bruce 13 år siden

#23 Du er ikke alene ... der er en der følger dig! :) Jeg synes heller ikke det er et mesterværk, som folk så gerne vil kalde den :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 filmz-ab 13 år siden

oprørerne står jo sammen i tykt og tyndt - fasttømret enhed :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#26 Kruse 13 år siden

Jeg opfattede nu ikke The_Krip_Keeper's "Som folk så gerne vil kalde den", for en negativ attitude for dem som rent faktisk kalder den et mesterværk, men udelukkende en tilkendegivelse af at han ikke mener at det er et mesterværk, selvom at der er mange der udråber den til det. Og jeg tror heller ikke at The_Krip_Keeper mente mere med det end det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#27 Sweetiebellefan 13 år siden

3/6 fra mig.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#28 Bobby Singer 13 år siden

Kruse (26) skrev:
Jeg opfattede nu ikke The_Krip_Keeper's "Som folk så gerne vil kalde den", for en negativ attitude for dem som rent faktisk kalder den et mesterværk, men udelukkende en tilkendegivelse af at han ikke mener at det er et mesterværk, selvom at der er mange der udråber den til det. Og jeg tror heller ikke at The_Krip_Keeper mente mere med det end det.


Thank you :)

Og tak for støtten Bruce, det er rart at vide at man ikke står helt alene :)
Idjit
Gravatar

#29 filmz-gofferoffer 13 år siden

Enig med #26.

Jeg er mere forarget over Narniabævers lave karakter!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#30 MouseMickey 13 år siden

#29 Ja og det er endda en animationsfilm :S
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: