Man fornemmer, at lysten til at bringe figurerne fra pionerdagene i 90’erne til live atter engang har været stor. Og det er bestemt ikke en halvhjertet tredjedel, der er kommet ud af det. På ingen måde, for historien er glimrende underholdning, hvor vi ivrigt hepper på vore legetøjshelte igennem deres mange strabadser. Et muntert gensyn, hvor Pixar kører mere på nostalgi end på deres berømmede originalitet, og alt forladt, for selvfølgelig skulle fortællingen følges til dørs.
#21 BN 14 år siden
Det var ikke DIN HOLDNING til filmen jeg kaldte urimelig. Nej, jeg skrev/mente derimod, at det er urimeligt overfor dem, der kalder filmen et mesterværk, at sige, at det er fordi de "SÅ GERNE VIL KALDE DEN" det. På den måde lyder det som om det er noget de gør mod bedreviden, uden at se tingene i et klart lys. ... Men det glæder mig kun, hvis det ikke var det, du mente med ordene.
#22 filmz-ab 14 år siden
Helt enig. Du er god til at "fange folk" med bukserne nede; altså forstå mig ret :-) "Så gerne vil kalde den" sætningen, som du så fint piller ned med gode argumenter.
"Butterfly..." fandt jeg selv god, og Brosnan er god i den. 4/6 fra mig.
#23 Bobby Singer 14 år siden
#24 filmz-Bruce 14 år siden
#25 filmz-ab 14 år siden
#26 Kruse 14 år siden
#27 Sweetiebellefan 14 år siden
#28 Bobby Singer 14 år siden
Thank you :)
Og tak for støtten Bruce, det er rart at vide at man ikke står helt alene :)
#29 filmz-gofferoffer 14 år siden
Jeg er mere forarget over Narniabævers lave karakter!
#30 MouseMickey 14 år siden