Man fornemmer, at lysten til at bringe figurerne fra pionerdagene i 90’erne til live atter engang har været stor. Og det er bestemt ikke en halvhjertet tredjedel, der er kommet ud af det. På ingen måde, for historien er glimrende underholdning, hvor vi ivrigt hepper på vore legetøjshelte igennem deres mange strabadser. Et muntert gensyn, hvor Pixar kører mere på nostalgi end på deres berømmede originalitet, og alt forladt, for selvfølgelig skulle fortællingen følges til dørs.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 BN 13 år siden

The_Krip_Keeper (23) skrev:
Jesus christ! Jeg glemte jo helt at man ikke må sige et dårligt ord om "Inception". Så nu nikker jeg bare anerkendende som resten af flokken.


Arh, lad nu være med at misforstå mig med vilje, ikk'? ;-)

Jeg kunne da aldrig så meget som drømme om at protestere over, at nogen ikke er enig i, at 'Inception' er et mesterværk, og da slet ikke i tilfældet med DIG, der jo efter egne ord var "hamrende godt underholdt" af filmen!

Nej, min eneste pointe var jo bare, at det godt kan komme til at lyde nedladende overfor ANDRE (og DERES holdning til filmen), når du skriver, at de "så gerne vil kalde den" et mesterværk. Nøgleordene her er "SÅ GERNE", hvilket Brúce også joker med i #24. ;-D

Kan vi ikke blive enige om, at mit indlæg (altså #19) IKKE har noget at gøre med, "at man ikke må sige et dårligt ord om 'Inception'."? :-)

Og ellers vil jeg såmænd bare gentage mig selv:

BN (21) skrev:
Men det glæder mig kun, hvis det ikke var det, du mente med ordene.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#32 kasperfmn 13 år siden

Super film, bedre end 2'eren men ikke helt på højde med den første. Det betyder dog ikke at den ikke er en ren ud 6'er, da alle tre film jo er toppen inden for animation/tegnefilm. Dog var 3D'en som jeg var tvunget til at vælge i Palads spild af penge, da det absolut intet gjorde for filmen. Det eneste punkt hvor det gjorde nogen forskel var i kortfilmen Day & Night hvor en speedbåd sprøjtede vand udover skærmen, hvilket jeg ikke vil mene er de ekstra 50 kr. - eller hvor meget det er - værd.
Gravatar

#33 elwood 13 år siden

Damm så skal den jo ses på dansk engang også på Blu Ray!

så læg især mærke til den trold-i-æske, som springer Buzz & Co. i møde ved ankomsten til dagplejecentret Sunnyside. Troldens ene replik, som i den amerikanske original tilhører filmens instruktør, Lee Unkrich, er nemlig indtalt på dansk af ... Jakob Stegelmann!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 MOVIE1000 13 år siden

#33 bare det giver god grund til at smutte ud af døren, lige den dag den får realese på BD :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#35 Michael Andersen 13 år siden

#33 "Nyt legetøj!" :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#36 elwood 13 år siden

Argg !"&#&!&!" spoiler!!!!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37 Nicki52 13 år siden

Efter at have set filmen, synes jeg den er mega god. Historien er dog set før, men der er nogle detaljer som er ændret. Jeg kan ikke sætte fingeren på hvad filmen minder om, for de idéer kommer fra 300 forskellige film som er støbt sammen med legetøj.
Synes det var sjovt da Barbie gik amok på Ken. Han er en ond håndlanger, men han ender da med at blive god til sidst. Så fik Teddy også smæk.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#38 MKH 13 år siden

For mig var filmen en fantastisk oplevelse som jeg oven i fik delt med min bedste veninde. Så dejligt at blive revet med at de gode gamle figurer, valgte at se den på dansk (ellers ville det ikke være rigtigt:P), det var nostalgi på højt plan, grin og tårer på den helt gode måde. Kunne ikke have valgt en bedre film at se med min veninde, inden jeg skal ud og rejse i 3 måneder. For mig var Toy Story 3 underholdning der gjorte en dag fantastik. Jeg siger bare se den med din bedste ven, du vil ikke fortryde det:)
MKH
Se selv filmen før du dømmer den, ellers hører jeg ikke efter;)
Gravatar

#39 BN 13 år siden

Så fik jeg endelig set 'Toy Story 3' her i eftermiddags i en biograf i en ukendt større dansk by.

Jeg havde læst, at en anden bruger (kan ikke huske hvem) fik tårer i øjnene over en scene i filmen. Da jeg læste dette, tænkte jeg ved mig selv, at det vil jeg aldrig kunne få over en animationsfilm. ... Men da lige præcist den scene, som den anden bruger blev rørt over, kom, ramte den mig i den grad, og jeg undgik kun at knibe en tåre, fordi jeg holdt kraftigt igen. Men bagefter nævnte jeg det for min kone, og scenen havde også "fået" hende. ;-)

Det var en perfekt afslutning på historien om det levende legetøj. Faktisk er det en af de bedste 3'ere jeg nogensinde har set. Den er ligeså veloplagt som de to andre film, og tiden flyver bare afsted, uden at der på noget tidspunkt er nogen døde punkter eller nogen ujævnheder i filmens tempo og rytme.

3'eren er bedre end 2'eren, men 1'eren er og bliver nok den bedste - nok til dels fordi det var den første film.

Toy Story 3 - 6/6 (el. 10/10)

Toy Story - 6/6 (el. 9/10)
Toy Story 2 - 6/6 (el. 10/10)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#40 MMB 13 år siden

BN (39) skrev:
3'eren er bedre end 2'eren, men 1'eren er og bliver nok den bedste - nok til dels fordi det var den første film.

Toy Story 3 - 6/6 (el. 10/10)

Toy Story - 6/6 (el. 9/10)
Toy Story 2 - 6/6 (el. 10/10)


Det, du siger, stemmer jo overhovedet ikke overens med dine karakterer?

Skriv ny kommentar: