Pixar gør det igen. Der er simpelthen ikke noget andet filmselskab på planeten (måske med undtagelse af japanske Studio Ghibli), der lige så regelmæssigt producerer lige så fremragende animationsfilm. “Toy Story 3” er en helt igennem sublim afrunding på filmhistoriens allerførste 3D-animationssaga – et regulært mesterværk, der er lige så bevægende, som det er morsomt og spændende. Denne Blu-ray indeholder et dadelfrit transfer, et lige så ufejlbarligt lydspor og timevis af blændende ekstramateriale. Dette er en af årets absolut bedste BD-udgivelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Collateral 13 år siden

#9: Overvurderet med 1 karakter? Det er vel knap så overvurderet så?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 filmkorn.dk 13 år siden

Stærkt overvurderet med 3/1000.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#13 MOVIE1000 13 år siden

Har lige købt Boksen idag på BD så jeg glæder mig til at få den at se :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 The Insider 13 år siden

Tusind tak for alle de virkelig venlige kommentarer, folkens! Jeg er meget beæret over rosen - og selvfølgelig også enormt glad for at høre, at der er så mange, der har haft den samme stor oplevelse under Toy Story 3 som undertegnede :-)

#5, de fleste befinder sig på disk 2, og selvom flere af dem tydeligvis er børeorienterede, så kunne jeg vældig godt lide dem alle sammen. Heldigvis er de også blevet inddelt således, at de børnevenlige dokumentarer og dokumentarerne for filmentusiasterne har fået hver sin sektion. Og så gransker de jo alt fra skuespillernes indsats, manuskriptet og karakteranimationen til skabelsen af starten, brugen af lys, redigeringen og endda skabelsen af kortfilmen "Day & Night". Og i Cine-Explore-mode er der integreret dokumentarer, som går tæt på bl.a. lyden og musikken, så jeg synes, de kommer godt rundt omkring :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15 elwood 13 år siden

Alternativ kommentar spor er det så Woody og Buzz der ævler løs om deres arbejde på filmen eller ?

Plus, hvornår får John Ratzenberger sin hel egen sektioner på deres udgivelser 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 The Insider 13 år siden

#15, hehe, det kunne have været fedt :-) Men nej, det er et alternativ til Cine-Explore video-kommentarsporet. Flere af filmholdets animatorer bidrager med anekdoter :-)

War. War never changes.
Gravatar

#17 elwood 13 år siden

hehe flere chips spisene personer, eller var det kun en one timer med Bob 8-)

Oh well jeg skal snart ha den bestilt hjem også.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 doctor doom 13 år siden

Jeg synes Ice Age var god. Men derefter behøvede vi ikke flere animationsfilm.
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 13 år siden

#18 Hahahaha ååååh!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 djibyman2-the seque 13 år siden

Har lige siddet og set den, og det var nok en af de bedste animations film jeg har set til dato, jeg er super imponeret, og for første gang nogensinde (tror Jeg) kan jeg sige at 3´eren er den bedste i en trilogi, det mindes jeg ikke at jeg har oplevet før, den er way bedre ind 1 & 2 som også er fede på deres måde, den får 6/6 herfra;-)

Skriv ny kommentar: