Pixar gør det igen. Der er simpelthen ikke noget andet filmselskab på planeten (måske med undtagelse af japanske Studio Ghibli), der lige så regelmæssigt producerer lige så fremragende animationsfilm. “Toy Story 3” er en helt igennem sublim afrunding på filmhistoriens allerførste 3D-animationssaga – et regulært mesterværk, der er lige så bevægende, som det er morsomt og spændende. Denne Blu-ray indeholder et dadelfrit transfer, et lige så ufejlbarligt lydspor og timevis af blændende ekstramateriale. Dette er en af årets absolut bedste BD-udgivelser.
#11 Collateral 13 år siden
#12 filmkorn.dk 13 år siden
#13 MOVIE1000 13 år siden
#14 The Insider 13 år siden
#5, de fleste befinder sig på disk 2, og selvom flere af dem tydeligvis er børeorienterede, så kunne jeg vældig godt lide dem alle sammen. Heldigvis er de også blevet inddelt således, at de børnevenlige dokumentarer og dokumentarerne for filmentusiasterne har fået hver sin sektion. Og så gransker de jo alt fra skuespillernes indsats, manuskriptet og karakteranimationen til skabelsen af starten, brugen af lys, redigeringen og endda skabelsen af kortfilmen "Day & Night". Og i Cine-Explore-mode er der integreret dokumentarer, som går tæt på bl.a. lyden og musikken, så jeg synes, de kommer godt rundt omkring :-)
#15 elwood 13 år siden
Plus, hvornår får John Ratzenberger sin hel egen sektioner på deres udgivelser 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 The Insider 13 år siden
#17 elwood 13 år siden
Oh well jeg skal snart ha den bestilt hjem også.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 doctor doom 13 år siden
#19 Lord Beef Jerky 13 år siden
#20 djibyman2-the seque 13 år siden