Pixar gør det igen. Der er simpelthen ikke noget andet filmselskab på planeten (måske med undtagelse af japanske Studio Ghibli), der lige så regelmæssigt producerer lige så fremragende animationsfilm. “Toy Story 3” er en helt igennem sublim afrunding på filmhistoriens allerførste 3D-animationssaga – et regulært mesterværk, der er lige så bevægende, som det er morsomt og spændende. Denne Blu-ray indeholder et dadelfrit transfer, et lige så ufejlbarligt lydspor og timevis af blændende ekstramateriale. Dette er en af årets absolut bedste BD-udgivelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 MOVIE1000 13 år siden

#20 kan kun siger at jeg er enig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#22 elwood 13 år siden

Så fik jeg tygget mig igenem alt bonus matrialet, mangler måske en enkelt Cinema Explorer men begge kommentar spor, og alt man ku få gennem menuerne. Kommentar spor, det ene er med Lee unkmrimch og p,roduceren, det har en del gode anekdoter om ting under filmen, og andre hyggelige ting. Savnede lidt John lasseter men eftersom han ikke var instruktøren den her gang gav det ok mening han ikke var der.

Det andet kommentar spor er det tekniske med animatorer og andre folk på holdet, her får vi alle de tekniske god bider, og en generel rosning af deres ansatte, når de fortæller om den extreme grad af detaljer de alle stræber efter, nåja og deres had til sorte plastiksække 8-)

Lee unkrich er mere følses betonet, men virker som om de sagtens kunne ha et par stykker xtra ombord i snakken.

Det mest intressante for mig var getting the gang together, som indeholder masser af voice recordings, kristen Schall kendt fra the daylishow, som den lidt naive stædige reporter, hun har en så herlig stemme og havde slet ikke tænkt på det var hende der var trixi 8-)

Den anden ting var gennemgang af skabningen af et script til ts3. Det intressante var at han sammenlignede opbygningen med andre pixar film, hvor han opstillede nogle ting som, hver film skulle opfylde, som en slags skabalon, og begyndte og gennemgå hvordan de passede ind i skabalonen. Den var blot ment som eksemple, men det var ret intressant og se, hvordan han greb det an.

Så alt i alt ganske god bonus matriale, men det til day and Night var godt nok ikke langt, det som jeg havde set.

Nu fik jeg så også endelig hørt Jakob Stegelmann's replik, hvilket bringer mig til sidste punkt... Lokalisering. Bonnie blir til Bolette ? Nogen gange forstår jeg ikke de folk suk...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: