Pixar gør det igen. Der er simpelthen ikke noget andet filmselskab på planeten (måske med undtagelse af japanske Studio Ghibli), der lige så regelmæssigt producerer lige så fremragende animationsfilm. “Toy Story 3” er en helt igennem sublim afrunding på filmhistoriens allerførste 3D-animationssaga – et regulært mesterværk, der er lige så bevægende, som det er morsomt og spændende. Denne Blu-ray indeholder et dadelfrit transfer, et lige så ufejlbarligt lydspor og timevis af blændende ekstramateriale. Dette er en af årets absolut bedste BD-udgivelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Collateral 13 år siden

Nu er jeg da ekstra glad for at have fået den i julegave. Er meget enig i anmeldelsen af selve filmen, og hvad jeg lige har kigget på af billedsiden lader det også til at passe meget godt med anmeldelsen. Det skal nok blive godt at få genset den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Hr. Nielsen 13 år siden

Glæder mig at læse så smittende en anmeldelse, der tydeligevis er skrevet med hjertet og TS3 er vitterlig fantastisk!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3 BN 13 år siden

Jeg er også enig i The Insiders bedømmelse. Og hvor er det i øvrigt en fornøjelse at læse en så velskreven og begejstret en anmeldelse!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 MMB 13 år siden

Toy Story 3 er god, men slet ikke i nærheden af at være et mesterværk. 8/10
Gravatar

#5 filmz-Sichlau 13 år siden

Jeg syntes godt nok ikke jeg kunne finde "en kæmpe stak velproducerede dokumentarer om hver eneste facet af filmens tilblivelse." Hvis ikke jeg på en eller anden måde skulle have overset det, så syntes jeg faktisk ikke der var noget særlig dybdehående om tilblivelsen af filmen. Men måske jeg lige skal kigge igen.
Gravatar

#6 IK 13 år siden

Foeller (4) skrev:
Toy Story 3 er fuldstændig fremragende, men slet ikke i nærheden af at være et mesterværk. 8/10


Så er vi enige. "God" er i min verden en 6-7/10. ;)
Gravatar

#7 PredatorX 13 år siden

Jeg kunne ikke være mere enig i The Insiders glimrende anmeldelse :D

Spot on! :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 jesper p. 13 år siden

Jeg er vild med Johans anmeldelse - han er én af de få anmeldere i Danmark, som næsten uanset hvordan han skriver, altid udstråler en generel kærlighed til filmmediet. Naturligvis skinner det meget igennem, når han er så tilfreds, som tilfældet er med Toy Story 3, som virkelig er en rigtig, rigtig god film. Slutningen er ganske rigtigt nervepirrende ad helvede til!
http://sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#9 Sweetiebellefan 13 år siden

Overvurderet, men flot. 9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10 michael u 13 år siden

Hej. Det kunne være fedt hvis i skrev hvad forstærker og højtalere i bruger når i teater
Mvh. Michael

Skriv ny kommentar: